Juniocola

Direktlänk till inlägg 28 november 2008

WOOOW, hurra, vilka jäkla härliga läsare vi har här:):):)

Av Löfgren - 28 november 2008 10:53

Vi tycker ju att det är såå kul att läsa kommentarer...och vilken himla tur då att det är så himmelens härligt folk som läser här..och kommenterar. Ibland blir man ju  lite fundersam ...vad ska jag skriva idag..ni vet, när vardagen bara tickar på..

Men så har man fått en kommentar och  DÅ, kommer man ju på

-JA, det vill jag berätta , osså bara bubblar det fram  små saker man kan berätta..:)

Höll på att få en chock idag när jag kollade runt lite på bloggagratis.se.

Just nu, senaste veckan så har vi fått  147 !!! kommentarer...Wiii, det är MYCKET!

passar på att ta kort o visa utifallatt att vi aldrig hamnar så högt upp på listan igen;) Detta är ju ingen tävling, bara så himla kul!!!

Tack alla fina!

och då ska ni veta att det finns denna vecka.:

Bloggar: 26 645

Inlägg: 891 245

Kommentarer: 704 883 (varav 147 e här hihi)

inte illa va. Och kolla både malte o snoken o camilla ligger i topp ;)

/L

 
 
camilla

camilla

28 november 2008 11:22

Snacka om att bli sporrad att blogga vidare.
Jisses.. Bronsplats. Inte illa med tanke på att det är typ 30 tusen bloggar här ;D
Tjohhho!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

28 november 2008 12:10

hade du inte lagt in detta hade jag aldrig sett att vi ligger på en hedrande nionde plats!
grattis till 3 platsen sötnosar!!

 
Åsa

Åsa

28 november 2008 12:17

Grattis! Du har en väldigt både fin och trevlig blogg. Jag blir alltid så glad när du skrivit något nytt som jag kan läsa när jag kikar in här ;)

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

28 november 2008 13:12

Va kul, det är verkligen en jättetrevlig blogg det här :)

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

Eva å Kira

28 november 2008 14:17

:0) va kul! själv är ja "gla" om ja "bara" får en eller två kommentarer :0) de är ju sååå kul att få en kommentar..

Ha en kanonbra helg. Kramiz

 
lotta

lotta

28 november 2008 15:00

jamen visst. Jag är också glad om jag får en eller 2 ;). det är ju ändå så att man ser att någon tagit sig tid att läsa eller titta på inlägget..att det är någon mening liksom:). Så länge någon tittar in e det ju kul att skriva

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards