Juniocola

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Löfgren - 18 november 2008 19:20

nu ska jag kvällsfika med killarna. Lägga dem och läsa en låång godnattsaga.

sedan är det dax för Desperate Housewifes...I LIKE!

nattinatt

/L

Av Löfgren - 18 november 2008 18:02

här kommer 2 som vart så fina tecknade på "fakesidan."..vill ha, fast RIKTIGA tavlor ju...Gustav får jag ej sätta ut i bloggen utan tillstånd..och det har jag inte nu ..:(,

 

Min Alfred 7 år

 

 Min Ludvig 5 år

Har haft en händelselös dag. Alla barnen hemma och är förkylda.

Men det har ju vart riktigt skitväder ute, så det har vart ganska skönt att inte behöva gå ut mer än de nödvändiga hundprommisarna.

sedan vill jag verkligen säga att det är så himla kul att gå in på bloggen och läsa alla gulliga/roliga/fina kommentarer!! man blir ju bara SÅ glad :)

/L

/l





Av Löfgren - 18 november 2008 09:33

Igår kväll följde Jag (L) och Juni med  Molle(njuffe), Zeke(golden) husse o matte och Julia (labbe)på promenad runt älven.

Promenaden är lite för lång för Cola ännu..



Mycket trevligt trots mörkret . Det tar ca. 1 timme runt om man går snabbt.....och den timmen går supersnabbt när man har trevligt sällskap!

Vi kom hem lagom till middagen och hundprogram.Super :)

Cola har kommit på att soffan är vääldigt skön, men vi tycker inte att hon ska vara där. Idag tyckte hon lite synd om sig själv, tror jag. Hon hade dragit ner en filt ifrån soffan, och demonstrativt bäddat åt sig på golvet *ler* var ju bara tvungen att fota.. gullhund :)


Ovido - Quiz & Flashcards