Juniocola

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Löfgren - 10 november 2008 12:28

har suttit och myst framför datorn ett tag..hör något som tuggar, men tror att cola tuggar på sitt märgben :o

sedan kommer hon o lämnar något i min hand.. vad det är?? Jo, efter att ha vänt o vridit lite på saken kände jag igen den..luckan till MOBILEN!!

hittade resten ..mycket riktigt bakom den vanliga fotöljen , helt demolerad :(..argh, hur gör man nu..alla mobilnr..hjälp, jag har ju faktiskt gjort mig BEROENDE av denna lilla grej:(

O abbonemang har jag ju ..hur går det??måste man fortsätta betala??


Ghaa, man blir ju galen. Cola som typ bara bär runt på saker, inte många saker hon faktiskt bitit sönder..och då blyertspenna, nån liten soldat o dyl..men nu..mobilen..

MYCKET billig hund!!!

Känns det som just nu...i 2 minuter eller nåt;)  *grrrr*

/L

Av Löfgren - 10 november 2008 11:28

Denna skola får du inte missa!!! Underbara snoken har en bra kurs här som jag hade velat gått som "bloggnybörjare"   :0 )

Snoken och hans bror är 2 underbara tax killar som bloggar..missa inte dem!


http://malteochsnoken.bloggagratis.se/2008/11/10/1095815-snokens-bloggskola/

Hoppas att vi får läsa många nya bloggar nu..det är ju så kul :)



/L

Av Löfgren - 10 november 2008 09:00


 

Tack alla snälla, härliga människor (o hundar!!??;))  ,de som vi känner och inte känner(fast man tycker nästan att man känner några av bloggisarna ). Så mycket lyckönskningar o grattis..man blir helt rörd ju!

Ibland tänker man-idag har jag inget att skriva om..tröttnar lite..MEN, så tittar man in här och ser alla kommentarer eller möter någon som säger att de läst, men inte vågat skriva..och man blir ju så glad. .ock så bloggar man lite till ;)


                                                  
      

Av Löfgren - 10 november 2008 08:47

Igår när jag, Pake o Juni var på utställning fick barnen och Juni vara kvar hos mormor. Där hade vi ju även sovit över på natten och blivit bortskämda med vin och tacos på kvällen.

Juni njöt eftersom hon där får ligga i sängen, här sover Alfred och Juni somnade strax efter..hemma här har vi sedan Cola kom, haft hundarna endast på nedre plan.

Mormor har 3 småhundar .(ser ni alla  4a?)..juni smälter in ganska bra i flocken..här låg de och gonade sig under dagen eftersom det var URäckligt väder ute..

Efter hundutställningen , när vi hämtade våra älsklingar, så fick vi flygande jacob i magen innan hemfärd. Verkligen en mysig helg, trots att den började med en besvikelse när vi inte kom iväg på FART test..


/L

Ovido - Quiz & Flashcards