Juniocola

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Löfgren - 20 november 2008 07:25

Godmorgon alla härliga bloggläsare ;)

Idag ska jag (L) jobba , så nu får grabbsen här hemma klara sig tills imorgon. Längtar hem till dem ganska mycket när jag jobbar, samtidigt är det så skönt att bara jobba 7-8 dygn i månaden...man har ju 20-21 dygn hemma ;)..och ändå jobbar jag heltid :)

Men som sagt, känns lite tungt när jag ska iväg...

 

igår kväll var vi på 1.5 timmes prommenad med Njuffe Molle, Grandis Frippe, en golden o en labbe,.

Hihi...alla olika kulärer o storlekar, värsta hunddagis ;)

Så glad att jag funnit detta härliga gäng att gå på kvällarna med, alltid är det någon som är ledig..ibland alla.

P o jag kan ju aldrig gå på kvällspromenad själva, bara en o en (för barnen) och själv går jag inte några längre stäckor i mörkret.

/L

Ovido - Quiz & Flashcards