Juniocola

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Löfgren - 12 november 2008 19:23

Idag var vi på stan med hundarna, för att miljöträna Cola lite, vi vart glada när hon vandrade på som om hon gick där varje dag! himlans vilken härlig hund :)


Var in på djuraffären också och tänka sig vad mycket godis Juni o Cola fick av personalen...så dit vill de minsann igen :)


När vi stod där och snacka kom en tjej som sa att hon kände igen vovvarna. Hon hade fått tips om bloggen o vart inne och läst!! Herrejösses vad kul, vi vart något överasskade :) vad  roligt att hon kom fram och sa det..och bodde i samma stad dessutom :)

När vi kom hem försökte jag (igen!!)ta ett kort på de 3 damerna  tillsammans..det vart ju inte så bra..men en dag SKA jag lyckas..jag vill att alla 3 ska sitta där...fint och lugnt..dessutom ska Tuvas ögon bli blå..och det går bara i dagsljus...nåja...jag hoppas att jag kan ta den bilden någon dag ;)


 


Alfred överst

Ludde underst


 


Nu hoppar småkillarna från trampolin

 

vi var typ ensamma där idag. HÄRLIGT!!

affe kan simma ...med lite hjälp;)

/L

Av Löfgren - 12 november 2008 14:43

 Fröken JUNI                              Miss   TUVA

 



COLA a la 80tal..


Måste visa mina små flickor i lite mer männsklig skepnad ..fast jag tycker helt klart de e finast som de är..har ju haft här i bloggen när vi människor testade olika frillor också...

Visar för er som missade...det var ett tag sedan..


 

här är jag ..(Lotta, som bloggar idag!)

och här här Pake

Också barnen..


Vill du prova själv   www.yearbookyourself.com

hihi..här syns inte att vi är släkt precis...

/L


Skapa flashcards