Juniocola

Alla inlägg under november 2009

Av Löfgren - 28 november 2009 13:28

Med sprutan alltså:) Ont i sina armar har Ludde o Alfred idag..det verkar som om de aldra flesta fått det ju. Alfred har dock börjat få lite feber nu, hoppas att det ger med sig. Idag är jag ledig o vi är bara hemma och myser. Jag har liite svårt att slappna av hemma nu..går och kikar om det finns något att rensa ur och slänga /ge bort hela tiden. Vi har rensat i röran ganka rejält nu på slutet..man får onekligen lite extra kraft när det är flytt i tankarna...Vill jag släpa med detta till nästa hus??frågar jag mig själv om saker jag grävt fram...VÄLDIGT ofta blir svaret NEJ :) OM det inte blir flytt av en eller annan anledning så har vi iallafall ordentligt med plats över nu;)

Kram alla..vad glad jag blir att det fortfarande är människor som tittar in här :)

Lotta

Av Löfgren - 27 november 2009 11:35

 Allt är bra här i Borlänge.Jobbar idag efter 2 veckors ledighet. SÅ SKÖNT att bara ha gått och skrotat..till och med att blogglusten har infunnit sig :)

Idag ska barnen ta svin sprutan, hopppas att de inte känner av den alltförmycket...Patrik skulle följa med dem in.


Med husletandet går det bra..kul att kolla. Vi har nu funnit ett som vi är MYCKET intresserade av..uppdaterar när jag vet mer, men förhoppningsvis kommer vårt gamla ut på hemnet snart:):):)


Kram alla och ha en underbar advent!


Lotta

Ovido - Quiz & Flashcards