Juniocola

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Löfgren - 17 november 2008 16:52

Träningen med Cola går fort framåt och ibland blir jag så glad över att vi har kommit så långt redan. Men ibland får jag panik och känner att det är så mycket att träna på och att vi inte har kommit någonstans.

Idag var det så kul på konstgräset för Cola gjorde hopp i luften som jag aldrig har sett förut. Hon var var riktigt laddad och angagerad. Att jag får med lite hopp och studs när vi tränade idag tror jag inte är så farligt.


/P


nedan - Cola slänger sig ner så att öronen står rätt ut ;)

cola försöker klura ut vad husse vill..

targetträning


Av Löfgren - 17 november 2008 16:33

Idag var vi och tränade på konstgräs. Jäklar vad skönt det var. Lagomt mjukt och torrt. Men vi får se om vi vågar åka dit fler gånger för det kom två vaktmästare när vi höll på att packa ihop och dom såg inte glada ut.

Hundarna var väldigt pigga. Dom brukar bli det när det blir kallt ute.

Jag måste bli bättre på att planera träningen med Juni och bli lika strukturerad som med Cola.

Juni har fått börja testa elitmomenten.

Av Löfgren - 17 november 2008 12:54


 

Hittade till konstgräs planen..den va fin :)

Hundarna var vilda o pigga efter gårdagens vila :)

Patrik skriver mer ikväll och kanske blir det någon filmsnutt

åååå, när e det min tur???

/L

Av Löfgren - 17 november 2008 07:48

o, om matte också vill se lite tjusig ut( verkar ju finnas många kändis wannabees därute ;))...så kan man gå in o fixa till sig lite HÄR

http://www.taaz.com/




Lotta lite fixad :)....finns så mycket kuligt på nätet



/L

Skapa flashcards