Juniocola

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Löfgren - 16 november 2008 15:45

 Därför kör jag GI !!!


Jag har kommit på den perfekta julklappen tillmannen


 


Alltså   ...jag byter ju tjej i klänningen o hoppar i själv ;)...

/L

Av Löfgren - 16 november 2008 14:19

Äntligen...nu har det hänt!!

Juni har slagit "in the states"

Kolla in....

På STOOORA bilder.....

 

Självaste Madonna gilla Juni..WOW! Ska ha henne på sig i nya videon..:)

på gallerierna till och med. Helt otroligt!!....

 

Okej...det är inte riktigt sant...inte sant alls faktiskt :(

Vemsomhelst kan bli kändis..följ länken bara ;)

http://www.photofunia.com/

have fun

Lotta

Av Löfgren - 16 november 2008 10:05


 


ISSSCH, när patrik kom hem så tittade Alfred på honom och sa

- Du har en fästing på halsen..

Vi trodde ju såklart att han skojade, men efter några upprepningar....och en nogrannare titt, såvisst, där satt en äcklig fästing.

Som tur var hade den inte hunnit sätta fast sig, så han dog en MYCKET snabb död.

16 nov.....??

/L

Av Löfgren - 16 november 2008 08:37

God morgon.

Idag har jag och alla söner fått ont i halsen och snuva :(

Patrik är ute och springer i skogen med hundarna . De har redan hunnit träna nere i köket, klick, klick, klick ;)

Han ska jobba dygn idag, börjar 10.00, men nu har vi iallafall belåtna hundar hemma när vi ska ha en RIKTIG slappardag .


Idag för ni hålla med lite gamla kort..på våra 3 gummor!

Imorgon (om vi mår bättre) ska vi åka och kulla på en gräsplan en bit bort som tydligen ska vara fri från snö under vintern OCH olåst, så att man kan slinka in och träna hund:)

Snart börjar väl också inomhusträningarna i ridhus och sporthallar. 


 


Tänkte att jag ska sätta mig och kolla stugor på Gotland .

 Vi vill dit en vecka i sommar. Jag var där i somras o bodde i villavagn med mitt jobb....den hade ju vart härlig att hyra den...men den kostar 7000 /v  plus några tusen för båten..och vi vill åka till Turkiet också..

Någon som har tips på lite billigare boende??

 Man måste såklart få ha hund med sig;), måste inte alls vara tjusigt ..

Vill inte tälta för vi ska åka v. 27 och då vet man ju inte riktigt med vädret ;)



 

 Ha en trevlig söndag alla friskusar därute ;)


 

/L

Ovido - Quiz & Flashcards