Juniocola

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Löfgren - 14 november 2008 16:15

Nu är det svart ute, snön har helt regnat bort.

Vi tänder ljus, myser.

Barnen ritar, hundarna trötta efter en lång, regnig promenad.

Jag, kollar lite bloggar, njuter , dricker kaffe, bytt om till torra mjukisbyxor.

Livet är bra skönt.

 

Det vankas Idol ikväll...

Varma mackor, glass

Nötter till mig.

Mer tända ljus.

Vi hejar på Kevin*dyrkar*

Ha en underbar kväll alla som tittat in här hos oss idag :)

/L

Av Löfgren - 14 november 2008 07:43

Idag har jag träningsvärk, efter att först vart ut på prommis med Frippe o gänget på fm i 1 h . På kvällen följde Juni , Jag och Gustav med på 1,5 h promenad! Vi ska hänga med dem så ofta vi bara kan..bra för "formen";), och mycket trevligt. Tog kort på dem igår men det vart bara massor av reflexer ..samma gäng som på fm, fast TinTin var "utbytt" mot Mickel, en 9 mån rodesian ridgeback.

Cola fick va hemma med husse och träna..hon är ju bara bäbis!

.

Vi är nog dryga med kameran ibland...

men om jag provar att lipa...ger de sig då??

nehej..men då provar jag väl att strejka då!!

bye, bye

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards