Juniocola

Direktlänk till inlägg 25 november 2008

sockor också ju!!! o polis!

Av Löfgren - 25 november 2008 17:44

Måste bara visa mina underbart, sköna raggsockor som jag ju också köpte idag. På loppis. Helt oanvända.

Jag har ju inte precis någon liten mormor som sitter och stickar strumpor åt mig..men NÅGON gör det tydligen :)



Passade mig bra idag nu när man är lite frysen. Rosa, varma..I love my socks :)

ÅÅÅ, va pinsam matte är...nu visar hon fötterna i bloggen också....ååååååhhno!!



(juni har nyss lekt med Cola ute på gården när jag tog kortet, så hon är alldelens blöt i huvudet ;))



Föressten, idag när vi hade parkerat vid loppisen så hann det parkera en bil brevid oss innan vi gått ur bilen.

Precis efteråt körde en polisbil med blåljus upp bakom oss o blockade bilen!!

SHIIT, tänkte jag, vad har jag gjort nu då???

Tankarna fladdrade hit o dit och jag gick igenom bilresan i skallen..huvva, vad jag han tänka mycket..polisen satt kvar där ett tag o gjorde sig ingen brådska...sedan kom han ut..och gick mot bilen.... brevid!

 Phu, vad skönt...personen däri fick blåsa o polisen snackade o snackade..så då passade jag o Ludde på att smita in på loppisen istället!


Tänk va, att fast man inte gjort nåt så blir man ändå lite skärrad...utifall att .. kunde jag kört på någon utan att märka det..eller vaddå??  vad dryg man är ibland.  blodtrycket fick sig en rusch ;)

Ludde tyckte det var jättespännande :)

 Det tyckte nog inte tanten i bilen brevid!

/L


 
 
Ingen bild

frippe

25 november 2008 18:25

Rosa socks "I like".....
Vad söt hon är när hon gör så där(Juni). Ja Cola är också söt när hon tittar sådär!!!
Kramizz på er.. Väntar på att prommenixa!!!

 
Sinna

Sinna

25 november 2008 18:39

Vekar att ha varit en lyckad loppisrunda :-) Sockorna ser jättehärliga ut!! Såna skulle jag också vilja ha!!
Kram Sinna

http://gizmo.cybersite.se

 
camilla

camilla

25 november 2008 19:24

Härlig loppisrunda!!
Ska vi försöka få till en date nästa vecka kanske? Ledig från onsdag!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Biggan

Biggan

25 november 2008 19:48

Jättebra blogg du har. Har anmält mig till klickerkursen från din sida. Kul o det är det bästa sättet att träna tycker jag, även om man lätt hamnar i det gamla igen. Har ni gått någon kurs för Maria Hagström? Jag har=superbra. Ok om jag länkar till din sida?

http://123minsida.se/FajtaNano

 
Ingen bild

malte o snoken

25 november 2008 19:54

våran matte är alltid redo att bekänna allt även sånt hon inte gjort när polisbilen stannar en...usch!
men hur var det nu med de där goa näsbilderna?!!! den här stoppade du in bara för att jäklas! puss puss puss

 
Lena

Lena

25 november 2008 20:00

Snygga raggisar ; )))
Härligt med loppisar!!

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

25 november 2008 20:09

Är det det som kallas spänning i vardagen men polis och allt?....

Vilka gosiga raggisar, det skulle jag också behöva fynda.

http://timsevimse.blogg.se

 
Sabine

Sabine

25 november 2008 20:28

hihi..jo men endast två aussies å en husky huserar här i nutid..dom andra va från dåtid :)

http://sabine.bloggagratis.se

 
Ingen bild

frippe

25 november 2008 22:21

Kikar in och säge natti natti!!!

 
Ingen bild

frippe

25 november 2008 22:21

Kikar in och säger natti natti!!!

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

25 november 2008 22:36

hi hi en till som inte kan sticka ser jag;)
Vilken bra loppis, I like loppis men här finns ingen rolig ( inte vad jag vet)....

Visst är det lustigt det där med polisen, eller ngt annat då man ej gjort ngt...och hur mycket man hinner tänka på typ 2sekunder!
Natti!

http://www.ackebus.se

 
Anna & Juni

Anna & Juni

25 november 2008 22:43

Haha, söt bild! Du får lära din Juni att städa med! Fast jag måse varna att den här städerskan tar ganska bra betalt ;)

http://www.annaronge.com

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

25 november 2008 23:50

Nämän, Juni då!
Inte behöver du skämmas för att matte visar sina fina raggsockor. Hihi...

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

26 november 2008 01:06

Härliga sockar du fyndade. Jag har inte heller någon som stickar åt mig och jag kan inte sticka själv. Så jag får nöja mig med köpt maskinstickat.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards