Juniocola

Direktlänk till inlägg 16 november 2008

förkylt...nån som vart på Gotland??

Av Löfgren - 16 november 2008 08:37

God morgon.

Idag har jag och alla söner fått ont i halsen och snuva :(

Patrik är ute och springer i skogen med hundarna . De har redan hunnit träna nere i köket, klick, klick, klick ;)

Han ska jobba dygn idag, börjar 10.00, men nu har vi iallafall belåtna hundar hemma när vi ska ha en RIKTIG slappardag .


Idag för ni hålla med lite gamla kort..på våra 3 gummor!

Imorgon (om vi mår bättre) ska vi åka och kulla på en gräsplan en bit bort som tydligen ska vara fri från snö under vintern OCH olåst, så att man kan slinka in och träna hund:)

Snart börjar väl också inomhusträningarna i ridhus och sporthallar. 


 


Tänkte att jag ska sätta mig och kolla stugor på Gotland .

 Vi vill dit en vecka i sommar. Jag var där i somras o bodde i villavagn med mitt jobb....den hade ju vart härlig att hyra den...men den kostar 7000 /v  plus några tusen för båten..och vi vill åka till Turkiet också..

Någon som har tips på lite billigare boende??

 Man måste såklart få ha hund med sig;), måste inte alls vara tjusigt ..

Vill inte tälta för vi ska åka v. 27 och då vet man ju inte riktigt med vädret ;)



 

 Ha en trevlig söndag alla friskusar därute ;)


 

/L

 
 
Lena

Lena

16 november 2008 09:02

Ha en bra dag och krya på Er!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
molle

molle

16 november 2008 09:30

men är ni sjuka igen..guuu va tråkigt..
du vad är det för en gräsplan??

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Lotta

Lotta

16 november 2008 10:03

vi ska åka o kolla den i kvarnsveden..fick tips om den ;)nån som vet nåt ? pratade med en boende där o hon hade vart o tränat sin hund där..

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Sinna

Sinna

16 november 2008 10:05

Näää vad tråkigt!! Krya på er snabbt hela gänget!!
UNDERBARA bilder på hela "ligan" !!!
Kram och ha en bra dag
Sinna

http://sinna.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

16 november 2008 13:12

Krya på er!!!! Trodde ni hade fått er dos med baciller för i år :(

När ska ni till Turkiet? Jag vill också dit.....nåt år :) *sparaspara*

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

16 november 2008 13:28

vi vill åka som förut-1a veckan i sept..då fyller 60 % av familjen år ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

16 november 2008 14:51

ååå sötisar! den bilden på juni är så bra! cola är så där otäckt matte pussar datan söt igen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards