Juniocola

Direktlänk till inlägg 1 november 2008

lördagen..

Av Löfgren - 1 november 2008 19:46

Jaha, så börjar lördagen nå sitt slut!

Jag o Alfred , ludvig Gustav och hans vän A spenderade fm på agua nova(äventyrsbad) synd nog så ska nu själva äventyrsdelen stänga för reparation några veckor :(


Bad poolen och relaxen kommer iallafall ha öppet, så vi får väl njuta där. Vi har ju köpt årskort, men som tur var så ska de bjuda på 2 mån..eftersom vi ej kan använda det fullt ut nu några veckor!

När vi kom hem hade Cola lekt hamster igen, och samlat lite

"bra att ha saker" i sitt hörn....men det enda hon tuggat på var ett stearinljus!!

soffan var varm... i 2 olika hörn...tror våra hundar har en hemlis om vart de brukar ligga.....

Imorgon åker vi nog till Nyhammar! Till min syster Kajsa med gubbe och mina fina guddotter Angelica. Det blir mysigt. Killarna ger sig nog ut i skogen , Kajsa och jag stannar nog hemma där och dricker Kaffe och så :)

/L



 
 
Ingela

Ingela

2 november 2008 08:14

God morgon! Jag har just läst igenom era inlägg som jag har missat under veckan. Vad härligt med såå mycket snö, här är det bara mörkt och kallt. Spännande att se hur filttricket har utvecklats, vad duktiga ni är! Spännande med Colas apportering.Det ska bli kul att träffas snart :-)

http://www.siriochjag.blogspot.com

 
lotta

lotta

2 november 2008 19:50

vad roligt att du läser. Hoppas ni haft en bra vecka :)

http://www.123minsida.se/juniocola

 
Ingen bild

matte till malte o snoken

4 november 2008 09:05

tjihooo, här badas det, då misstänker jag att öron o lungor är bra nu!? skönt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards