Juniocola

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

oj vad vi har sovit.

Av Löfgren - 30 oktober 2008 07:00

Däckade 22.00 igår och har sovit som stockar hela natten. Helt slut efter resan.

Patrik körde hela tiden..men jag fick ju iallafall lov att skrika om varenda snöhög och hålla utkik..inte för att det behövdes(tycker P) men jag kan liksom inte låta bli...

Så vi var båda helt slut..

Cola däremot hade ju sovit hela vägen, med stop för snabbare kisspausar.

Så hon har tydligen inte varit så trött inatt..

Imorse hitta vi en liten samling med diverse smågrejer(och större) i en samling bakom fotöljen..korkar, tröjor, gaffel mm.mm..ja, alltså ..man fattar inte vart hon fått tag i allt!!!?

Hon har gått igenom  packningen och köksbänken...nogrannt!!

hoppas att hon inte svalt alltför många grejor, men hon verkar mest tuggat litegrann men samlat i en fin hög..




 


Nu ska jag åka och jobba ett dygn, så jag lämnar killar o hundar åt, att roa sg själva ;)

/L

 
 
Ingen bild

Eva å Kira

30 oktober 2008 08:02

*tihi* låter som ett valpbus... själv får jag väl igen för alla synder... till helgen!!! då hon ÄNTLIGEN kommer hem *peppar peppar* att de nu BLIR så....

 
Agneta

Agneta

30 oktober 2008 08:43

Det är ju så med hundarna, de är ju inga robotar så vi får hoppas att det går bra på tävlingen då det verkligen betyder något!!! Men det är ju inte att ge sig katten på he hee!!!

Jag ska ta kort på pallarna och lägger ut dem sen får du se! Ha så kul på jobbet!

Kram

/Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
 Anna med Tim

Anna med Tim

30 oktober 2008 11:17

Påhittig liten tjejja :) Var väl snällt att hon samlat ihop era saker åt er, dom låg säkert på fel plats innan enligt henne... Ibland inser jag att det är ganska skönt att vara utan valp hemma med bara vuxen hund *ler*

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

Kicki

30 oktober 2008 12:29

Du frågade efter vilken butik det var. Outlet var vi på. Onoff:s gamla lokaler.

Kram

 
Ingen bild

malte o snoken

30 oktober 2008 16:31

hehehehe vilken bra bild! kunde kanske va bra oxå så man visste var man hade dom ibland!

 
Frippe

Frippe

30 oktober 2008 18:11

Den där bilden var toppen!!!
Jag vet kanske inte vad jag ger mig in på igen???
Jag tror jag ska tänka om en smula,Hi,hi,hiii.....
Jobba på du, ska snart iväg jag med. Börjar kl.22
Kramizz från oss....

http://frippe.bloggagrati.se

 
Lena

Lena

30 oktober 2008 19:55

Ha,ha, underbar bild ; )))

Ha det bra på jobbet!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

30 oktober 2008 22:24

He he! Hon har haft en trevlig stund medans herrskapet låg och sov.
Happy halloween på er!!!!

Kramen!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
molle

molle

31 oktober 2008 08:26

dags att vakna,,,,kolla ut tjejer !!!!
Det är ju snööööö

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Sigge

Sigge

31 oktober 2008 08:32

Låter som om hon kommer att bli en sakletare i min klass!!!!
Bra att börja träna i tid!

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards