Juniocola

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Löfgren - 4 oktober 2008 22:41

En lugn hemmadag har jag haft med mina barn o djur idag. Ganska lyxigt faktiskt..att vakna och inte ha NÅGOT planerat. Barnen har byggt lego och spelat tv-spel mest.

Vaknade dock ganska tidigt..före 07.00..det klickade och klickade nerifrån bottenvåningen... Patrik såklart som tränade vovvsarna innan han stack iväg och jobbade dygn.Herregud,  den där klickern hörs ju på kilometers avstånd när det är helt tyst runtom..som det faktiskt är 06.45 en vanlig lördagmorgon..

 Men skönt , då var de lugna fram till em och P kunde njuta av sin dag utan abstinens..

Jag har kollat inspelningar tex. desperate housewifes och programmet om melodifestivalen.

Småkillarna och jag har även varit ute på 2 rejäla promenader med Juni o Cola.

Gustav har haft feber sedan förra lördagen och har fortfarande 38.5 ..Imorgon MÅSTE det vända.

Gjorde pizza på kvällen o kollade stjärnor på is.

 

Juni o Cola har fått vara en del på gården idag. Cola hittar saker över allt och överlämnar dem gärna..ser såå stolt ut och viftar på svansen när hon får överlämna något..känner sig riktigt duktig..

Häromdagen hittade hon snygga solbrillor i skogen som hon gav till Patrik :)

Men barnens leksaker är det ju inte så kul attt få tuggmärken på..så dem gäller det att släppa fort när matte kommer..

VADDÅ??? vilket svärd..jag har INTE haft något i munnen ...

/L

Av Löfgren - 4 oktober 2008 13:11

Nu vart det byte av bakgrund istället..tog kort på Colas päls..vad tycks??

Provar den ett tag.

testing,testing..

Vart lite rörigt med bilderna  förut..ingen feng shui direkt ;), kanske hundarna ska va på enfärgad bakgrund..

På tal om ingenting...

Kolla in vilken kamphund...

/L

Av Löfgren - 4 oktober 2008 08:08

NÄ NU, får ni hjälpa mig..

Fick mail av Kattis och hon ser min blogg SÅ HÄR på sin dator!!??

Hur ser ni den..

jag ser Juni på ena sidan o Cola på andra..från detta kortet, SÅ HÄR

Det var konstigt. Jag vill ju att det ska va som JAG ser den??  Det har jag såklart trott att alla gör..

Nu får ni snälla,snälla hjälpa mig ..skriv gärna en kommentar..

ser alla lika, eller??

 Finns det nån som ser ett 3e sätt kanske ;)

HUR kan det bli så här?


/L

Skapa flashcards