Juniocola

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Löfgren - 14 oktober 2008 20:33

Nu har jag tagit bort pallen och Cola har börjat använda bakbenen utan pall. Jag väntar lite med att hon ska sätta sig i utgångsställning och koncentrerar mig på att hon ska snurra in i rätt posotion./P

Av Löfgren - 14 oktober 2008 06:25


 

Juni funderar vad denna dagen har i  sitt sköte???



Jag åker o tar ett dygn på jobbet igen! Få se vad P tar sig till med hundar och barn i em!

Träning och finslipning inför söndagen kantänkas..!?


Oj, det tog tid att skriva detta måste skynda mig ...ge hundarna mat,ge katten mat, att väcka barn,även väcka G och se till att han är OK,..ooops, ludde är genomförkyld..kan ej gå på dagis! ? måste omorganisera lite!


 klä på , fixa frulle,borsta hår, borsta tänder, klä på mer, hämta pake på hans jobb, han o ludde får skjutsa mig till  jobbet ( så får han skjutsa till Affe skolan)...tur att jag har varit ut med hundarna redan..för jag börjar 8.15

Ha en bra dag allihop!

/L




























Ovido - Quiz & Flashcards