Juniocola

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Löfgren - 20 oktober 2008 21:26

 Hoppas att ni inte har förväntat er att se herrskapet här i huset nakna?? nej, förstod väl det ;)


Idag var vi hemma hos min mamma som bor i Ludvika.

 Hon har en liten herre där som nästan alltid går naken..

Hans namn är Rocky

Sitter som en liten farbror på stolen ..mormors bebis..

tillslut klädde han på sig*phu*

Juni älskar liksom jag, min mamma..passar på att kramas lite.

Alfred älskar Tussa.(numer kallad Maja!) .som har bott med oss  i Nås, sedan Gustav var typ 2 år (12 år nu!)

..och efter många om och men hamnat i Ludvika . Där tillbringar hon numer sin pension.Värsta kelkatten..För oss kommer hon  alltid att heta Tussa och det verkar inte spela henne någon roll;)

Hon är så vacker

/L





Av Löfgren - 20 oktober 2008 14:33

Nakenbilder utlåvas till kvällen!

Av Löfgren - 20 oktober 2008 06:34




Vi bor som tur är väldigt nära skogen.

Inga jägare finns här, för det ligger ett stort motionsområde liite högre upp..

 Tur, för att som nu, när pojkarna hemma är lite klena så kan hundarna ändå få gå en liten sväng där, och känna alla goda lukter. Matte e ju så harig att lämna pojkarna ensamma..trots att sannolekheten att de sitter kvar, klistrade framför tv-n när man kommer tillbaka ,är ganska så hög ;)

Går jag i skogen, utrustad med mobiltelefonen, kan jag vara hemma på 3 minuter blankt:0


Det var ju helt ljuvligt väder igår

 

här slinker man in i skogen från "våran" träningsplan..

Tjejerna visar vägen..



 


ibland är det hinder ivägen...

nyfiken Cola kikar fram bakom Juni..kollar nog så inte juni får något gott!!

 Junis min???????

solen skiner

mmm.. vågar vi verkligen hoppa ner här??

 


Slutligen..massor med godis när matte ropar.

sedan gick vi hem och gjorde killarna i soffan sällskap

/L

Skapa flashcards