Juniocola

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Löfgren - 9 oktober 2008 18:52

Måste bara rekomendera denna blogg som jag brukar kika i. Idag var ett inlägg som jag kände igen MYCKET i .

Periodvis, när det är stressigt, så känner man lätt så här!



http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se/2008/10/08/1007579-alla-dessa-masten/


/L












Av Löfgren - 9 oktober 2008 12:56

Nu jobbar Cola bra med bakbenen. När jag får flyt på 90 graders ingångar tänker jag ta bort pallen. Eller så ska jag köra 180 grader vi få se./P

Av Löfgren - 9 oktober 2008 06:57

God morgon . Vilket skitväder det blev idag då !! Frippe...glömde du beställa fint väder till oss idag ?? vi skulle gå runt älven..jaja, tur att din matte valde att åka till Sthlm idag. Bra dag att sitta i bilen.

 Juni bäddade ner sig brevid mig i tv soffan igår kväll .Juni får vara där ibland..men hon frågar alltid om Lov först..iallafall om  man sitter i den.. Lägger huvudet på sne, fixerar en med ögonen..också stirrar hon stint, tills man säger varsegod ! Men nu..Hon såg ut att ha det så skönt att jag inte KUNDE väcka henne, så hon fick bli "inbyggd" med stolar(lägger  i  på natten för att inte Cola ska hoppa upp, för hon kommer inte ner.)

 Förut( before Cola..) så sov Juni uppe  hos oss på övervåningen. Nu tycker vi att det är skönt att ha dem nere.Vart lite naturligt så eftersom Cola inte skulle springa i trappor..

Tydligen så passade hon på att njuta ordentligt, Och i Morse låg hon kvar som jag lämnade henne..Under min sköna fusk pälspläd..skulle inte ha något emot att krypa ner brevid henne och vänta ut spöregnet.

/L

Skapa flashcards