Juniocola

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Löfgren - 13 oktober 2008 18:41

Gustav har, efter en lång dag på barnkliniken i Falun, lung inflammation:(.

Var först på blge sjukhus..men de såg bara ut som stora frågetecken..vänta och se säger de..!!!???


När jag kom hem ringde jag barnkliniken i Falun o sa att han hade haft hög feber i 17 ! dagar och ont i bröstet..KOM IN !! sa de

Efter ett flertal prover och lung röntgen så vart diagnosen lunginflammation. Så nu äntligen fick han antibiotika..VARFÖR åkte jag inte dit med honom på en gång??? Jaja..tur att jag åkte med honom idag iallafall..

P. jobbar, så farmor fick ta Affe och mormor kom farandes från Ludvika och tog Ludde och hundarna..skönt att vi har så fina, goa mammor jag och Pake :)

Nu ska jag mysa med mina pojkar...


/L

Av Löfgren - 13 oktober 2008 11:41

under sångstunden , (som Alfred hade medans han satt och skärde kassler till middagen!!), dök Cola upp. Vi trodde att hon beundrade Alfred..men så var inte fallet..Hon tog chansen till lite extratugg, medans vi hade fokus på annat *ler*

Vi har visst inte riktigt vant oss med att ha en hungrig flat i huset..vilket Cola nog tycker är BRA!!

/L

Av Löfgren - 13 oktober 2008 11:37

Alfred, har lärt sig massor av nya sånger i klass 1. på ENGELSKA. såå duktig, här kommer ett smakprov. ha en bra dag..

/L

Skapa flashcards