Juniocola

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Löfgren - 2 oktober 2008 08:11

Skickade 2 olika bilder till min fina vän Katharina Berglund och bad henne att sätta ihop dem. Detta kom tillbaka



 

Himlans fint tycker jag.Tänk va man kan fixa om man kan lite trix!!

Tack Kattis

Av Löfgren - 2 oktober 2008 07:05

Tog på de här 2 gosisarna igår kväll.

 i sängen har de lite pussstund innan de ska sova..Kolla Tuvas tunga !! :)


 Tänk att få ha ett sådant här gosidjur. Jag bli tårögd ibland när de gosar och är med varandra. Tänk vilket band barn och djur kan få till varandra. Tuva följer Alfred som en liten hund här i huset. Men jag..jag duger minsan bara när Alfred är i skolan och hon är hungrig!!

 det finns nog någon knapp för röda ögon..ska bara hitta den!

Tuva är lättast att ta kort på utan blixt. å blir hennes ögon blåa och fina.

Idag ska jag jobba och Patrik kommer nog att läsa bruksanvisningar och testa kameran..

Tack Kattis för att du hjälper mig med krångliga bilder. Visst blev bakgrunden lite kuligare??

Jag vill också vara bra på datorer och bildredigering..ska kolla om det finns någon kurs. Tänk vilka nya intressen man kan få ;)

/L

Ovido - Quiz & Flashcards