Juniocola

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

3 tjejer på tripp i skogen

Av Löfgren - 20 oktober 2008 06:34




Vi bor som tur är väldigt nära skogen.

Inga jägare finns här, för det ligger ett stort motionsområde liite högre upp..

 Tur, för att som nu, när pojkarna hemma är lite klena så kan hundarna ändå få gå en liten sväng där, och känna alla goda lukter. Matte e ju så harig att lämna pojkarna ensamma..trots att sannolekheten att de sitter kvar, klistrade framför tv-n när man kommer tillbaka ,är ganska så hög ;)

Går jag i skogen, utrustad med mobiltelefonen, kan jag vara hemma på 3 minuter blankt:0


Det var ju helt ljuvligt väder igår

 

här slinker man in i skogen från "våran" träningsplan..

Tjejerna visar vägen..



 


ibland är det hinder ivägen...

nyfiken Cola kikar fram bakom Juni..kollar nog så inte juni får något gott!!

 Junis min???????

solen skiner

mmm.. vågar vi verkligen hoppa ner här??

 


Slutligen..massor med godis när matte ropar.

sedan gick vi hem och gjorde killarna i soffan sällskap

/L

 
 
Lena

Lena

20 oktober 2008 07:40

Underbara bilder!

Ha en bra dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

20 oktober 2008 09:21

Hej igen. Jag skriver här i stället. Jag bor i Kvarnsveden nu för tiden. Flyttade tillbaka till Blge efter 3 år i Vansbro. Hade varit kul att prata med dej igen :). Står ni i telkatalogen? det gör iaf jag. Har du/ni bytt efternamn?

Kramar

http://kickan-g.blogspot.com

 
lotta

lotta

20 oktober 2008 09:28

japp, vi heter numer Löfgren.Vi har gift oss och tog mitt mammas barndoms efternamn..o ja, vi står i katalogen..

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

20 oktober 2008 09:56

å va härligt det såg ut, jättefina bilder! va bra o bo så nära "riktig" skog! vi bor på landet men det är mer öppna fält o vi saknar riktig skog allihopa!

 
camilla

camilla

20 oktober 2008 15:42

Vilken proffsfotograf ;D

Jaaaa nu är jag långledig. Hurra!!!!

http://www.bentleypojken.se

 
Sara

Sara

20 oktober 2008 15:48

Verkligen underbara bilder. Härlig höstskog att promenera i:)Angående vandringsdagarna så är det bara att hänga på. Till sommaren annordnar vi på aktivthundliv.com hela vandrings weekendar där vi ordnar boeende till dig och hunden. På dagarna är vi ute i skog och mark och njuter av den skånska naturen, kvällarna kan man välja att vara för sig själv och äta gott eller hitta på något roligt med oss. Anmäl gärna ert intresse redan nu så vet jag lite vad det finns för underlag på marknaden:))
Ha det gott i höstskogen.
Mvh Sara

http://www.acranium.com/blogthedog

 
Sigge

Sigge

20 oktober 2008 19:38

Jag har också en sån där bra skog alldeles nära.
Det var där jag letade reda på all korv igår.
Idag har det varit storskog och dejt istället

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards