Juniocola

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

KLUBBMÄSTARE 2008

Av Löfgren - 31 augusti 2008 15:16

Juni klubbmästare i lydnad 2008 !!

Jag är väldigt nöjd med hennes insats idag. Hon hade fin attityd genom hela programmet och vi hade roligt rakt igenom.

Jag fick ge ett dubbelkommando på fjärrdirigeringen för att Juni tryckte hakan mot marken. Hon fick för sig att det var platsliggning kanske. Fick en åtta på inkallningen men jag är helnöjd med hennes insats där, kan knappast bli bättre.....eller?

Här vilar flickorna innan tävlingen..


Jättefina poäng.

Här är de tävlande. Juni tycker det är jobbigt med hundar så nära. Hon spänner sig och vill bara därifrån. Jag är glad att hon har lärt sig att platsliggningen känns okej.



Här är hela Junis tävling, förutom platsliggningen.../p




 
 
camilla

camilla

31 augusti 2008 16:27

Det var väl det jag visste ;-)!!!
GRATTIS TILL ER!!!!
Jäklar vilka poäng. Helt enkelt suväränt.
BRA JOBBAT!!!!!!

http://www.bentleypojken.se

 
lotta

lotta

31 augusti 2008 16:35

det kommer mer i bloggen ..snart! håller på med en film som kommer stax..hoppas jag.den vart ju lite lång, så det tar lite tid

http://www.123minsida.se/juniocola

 
Annica

Annica

31 augusti 2008 23:02

Jösses vilka poäng!! Klart imponerad! Nu väntar jag på filmen ;-). Låter som du tänker helt rätt med Cola och hennes träning. Alldeles rätt att träna med mängder av kast och förmål som inte ska hämtas.. Jag hoppas hon har lika lätt som syskonen att komma ut i nya miljöer och inte vara påverkad. Det är så kul att läsa era framsteg och träningsfilosofi, ni är jätteduktiga!! Krama om klubbmästarinnan ordentligt!! Och vilket 5 årskalas!!

http://www.ryegates.se

 
Löfgren

Löfgren

1 september 2008 07:58

Tack så mycket!!
Tyvärr blir det ingen mer film, det var filmen ovanför vi menade !
Cola ja..man märker typ ingen skillnad på om man är på promenad hemma, på brukshundsklubben,på stan eller helt på ett nytt ställe. Hon är cool överallt.väldigt skönt!Tack för en härlig hund!! Hoppas vi ses snart.

http://www.123minsida.se/juniocola

 
Siv

Siv

1 september 2008 13:50

Gratttis, så flinke dere er!

http://www.behavoristen.blogspot.com

 
Ingela

Ingela

1 september 2008 16:11

Stort GRATTIS! Vilken duktig hund och förare.
Känn er stolta!

http://www.siriochjag.blogspot.com

 
Ingen bild

molle

1 september 2008 20:02

grattis,,
jag har lagt ut din länk på min sida om det är okey

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards