Juniocola

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Löfgren - 26 augusti 2008 22:11

http://195.178.163.178/ahlenshuset/index.html?uid=11446

gå in o kolla på min lägenhet. Kul tävling!!

Har haft en lugn kväll...märks det ??

Hej /L

Av Löfgren - 26 augusti 2008 18:35

Idag har vi haft en RIKTIGT bra dag !! Trots regn.

Patrik, Ludvig och jag började (efter att de stora gått till skolan !) dagen med en liten loppisvända ;-).

Vi fyndade en cykel åt Ludvig, som har växt ur sin gamla under sommaren. Han blev jätte glad och den var silverfärgad och fin. Han tog en provtur direkt.

Vi fyndade även en fin gummibåt med åror och en alldelens ny flytväst! Det blir kul till nästa sommar.

Ludvig köpte en stoor läskig King Kong figur. Vattenpistol till Affe och bowlingspel till Gurra.

Efter det åkte vi hem och packade ur och rastade hundarna. Sedan åkte vi och åt på thai och sushibuffe. Gott som bara den. Vi hade mysigt och Ludde njöt.

När vi kom hem  fick jag den här!! Jippiie!!!

 

Passar urbra, eftersom vi ska dit och köpa inneskor till gymnastik åt både G och A imorgon...Jag hade visst döpt en lek åt bananföretaget ;-), jag kommer dessvärre inte ihåg vad den heter *ler*.





I år har  vi haft tur med tävlingar. Jag som typ ALDRIG har vunnit förut. I sommras vann vi en resa till hasseluddens yosaragi i Saltsjö-boo.Det var härligt. Vi myste hela dagen och fick god mat och badade, sedan mysig buffefrukost dagen efter.

 

 I våras vann hela familjen en weekend på Clarion Hotell Sign i Stholm.

Det kändes riktigt lyxigt!!

Vi bodde där i 2 nätter, så vi hann med både skansen, naturhistoriska, cosmonova och en vända till Slottet och såg högvakten. Även en härlig promenad i gamla stan njöt vi av.

Här är hotellet...

 

och här är vi på  takterrasen


Nu på em, var min pappa och hans fru här och firade Ludvig som fyller hela 5 år på Torsdag. Vi åt prinsesstårta och fikade. Ludvig fick dinousariebok, stämplar och en peng att handla för.

Som sagt...vi har haft en riktigt bra dag. Vad härligt att det finns sådana dar!!

Kram /L


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards