Juniocola

Alla inlägg den 19 september 2008

Av Löfgren - 19 september 2008 14:43

Idag Idag har juni o Cola varit på promenad med Frippe.

Han är en tjusig Grand Danois.Det var faktiskt riktigt fint väder en stund på fm. Efter att mattarna fått ladda med lite kaffe, så passade vi på att ta en liten sväng vid älven.


Då det var första gången Cola träffade Frippe , fick de nosa på varandra i "rätt" höjd för Cola först. Det kan ju lätt bli en chock att ställas framför en sådan ståtlig herre på en gång. ..

Fast jag träffat honom många gånger, blir jag lika förvånad varje gång att han e så STOOR!

 



Cola fattade dock snabbt tycke för den tjusiga kar`n..Puss

 Frippe är så duktig och ligger ner så att Cola får hälsa ordentligt.

Hmm, jag som tyckte Cola blivit så stor..

 


Idag såg hon ut som en dvärghund. Inte lätt att få fin bild på alla 3. Frippe o Juni väntade fint, men Cola bara terrade på dem, så tillslut fick Weronica "tvångshålla" henne, så att jag kunde föreviga dem.

 Jättekul att träffa Frippe o matte Weronica idag.

 Inte undra på att tjejerna gillar denna pöjk!!

Ses igen Frippe

/L



Av Löfgren - 19 september 2008 12:10

Här tränar Gustav 12 år lite slalom med Juni. Fick nogranna instruktioner om hur jag skulle filma...

- du får INTE filma mitt huvud!!

Så..här följer en film med Gustav utan huvud och Juni.

/L


Ovido - Quiz & Flashcards