Juniocola

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Löfgren - 18 oktober 2009 11:26

jäsiken. Sitter och väntar på min mamma och syrra. Vi ska till Hasseludden, Yasuragi på SPA. Som vanligt går det inte riktigt som planerat. Vi skulle åkt tidigt i morse, så vi hann ta det lugnt och fika och äta efter vägen....Tyvärr så hann de inte enns hämta upp mig innan det körde ihop sig. BILEN KOKAR!!! Jaja, de väntar nu på en ersättningsbil och jag hoppas de dyker upp snart. 15.00 får man tillgång till sitt rum på SPA:T...och jag har bokat massage till 16.00....Det verkar ganska kört..tar typ 4 timmar att köra dit :(

Hoppas iallafall att det blir mysigt när vi väl kommer dit, vi får ju iallafall vara där till 12 imorgon :D




Tittar ni på svenska hollywoodfruar?hihi...måste erkänna att jag sett några avsnitt. Faschinerande på något vis;)HÄR kommer en mycket bra parodi på programmet:);)


http://www.youtube.com/watch?v=LrBeBYQTSfo...hihi, den är faktiskt kul:)


Ovido - Quiz & Flashcards