Juniocola

Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Hemma igen..

Av Löfgren - 30 juli 2009 11:09


 

 bye bye visby (från båten;))

Kom hem klockan 02.00 inatt från Gotland. Har haft 4 mycket fina dagar där.

fikat,

promenerat ..ja och tittat på hästarna såklart:)

Det enda som förstörde var att min rygg knasade ihop sig totalt, så jag har blivit helt sne...DET GÖR SÅ ONT! Hade ont redan dagen innan vi for..och ipackning i bil och en stillasittande resedag...var nog inte så bra.

Har fått en akuttid hos kiropraktorn idag...hoppas han kan "räta ut mig";)

(är dock liiite nervös ...shit ..hur ont kommer det att göra???:/

jaja..ikväll blir det brukshundsklubben..träna, träna träna...tävling på söndag..



Måste visa den söta , duktiga lilla hunden som låg utanför en affär mitt inne i inne i Visby innerstad. Hon låg där så sött och höll i sitt koppel när matte och husse var inne (förhoppningsvis med koll på fina hunden o ev hundtjuvare)och handlade.

Ett besök på krysmyntagården hann jag med på Gotland också..mm, köpte gott the och kryddor:)

 
 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

30 juli 2009 11:34

Aj aj aj då! Hoppas att han kan räta ut dig utan att det gör allt för ont. Lycka till!

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Torsten

Torsten

30 juli 2009 13:43

Men vad är det med alla ryggar...??? Man blir ju lite nervös att det kanske smittar...
Härligt ni verkar ha haft det igen på Gotland!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Monty,Jesper & Leo

Monty,Jesper & Leo

30 juli 2009 16:33

Å det ser så mysigt ut Gotland.Du tar jätte fina bilder.Man får verkligen rätta känslan från dom.Må gott

http://www.omalley.se

 
Karin och wilma

Karin och wilma

30 juli 2009 18:01

Usch för att ha ont i ryggen, det tär på krafterna. Hoppas att det går att knaka rätt. Det kan ju vara obehagligt men om musklerna krampar så är ju inte det så skönt heller :-(

lycka till på söndag, vi håller allt vad vi kan!

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Susanne & Cia

Susanne & Cia

30 juli 2009 18:10

Iiihh, ont i ryggen...aj aj aj....fy så tråkigt och jobbigt. Hoppas du blivit hjälpt...
Kram
Susanne
www.susanneocia.blogspot.com

http://susanneocia.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

30 juli 2009 22:00

Ubans, bubbans att ha ont i ryggen!
Hoppas att kiripraktorn kunde knäppa upp dina låsningar!
Det brukar vara lite obehagligt tycker jag men skönt efteråt.
Vilken tur du haft som fått besöka Gotland två gånger i år!
Krya på dig!
Stor Kram

http://coolbettan.blogg.se

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

31 juli 2009 00:02

Hoppas du är uträtad igen och att det inte var alldeles för smärtsamt.

Kul att det är tävlingsdax igen snart!

http://wallander.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards