Juniocola

Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Väntar på att få åka...halt och färgad..:/

Av Löfgren - 23 juli 2009 07:15

Väntar på Pake (som jobbar)sedan åker vi till Stockholm.De ska såklart bli jättekul..vi ska sova hos Helena o Vilja. Men först ska vi träffas på Håbo-Bro bk(där tävlar vi imorgon) Karin o Wilma och Susanne och Pebbles kommer också dit :)

MEN...vissa saker förstör såklart.....

Skulle "styla till "mig lite och ha i ny färg i håret, började känna mig lite FÖR grå...nu när man ska till stan och allt..

Det var bara det att med hundar och ungar händer det ju alltid saker,även nu, så efter isatt färg, så rusade fixade jag lite..

..Återkommer till spegeln..och vad får jag se...?! EN STOR FÄRGKLICK

på kinden..gnugg, gnugg gnugg...jaha..färgen kvar...

VAD SNYGGT!!!!! Den lär vä'l försvinna ..om nån vecka eller så:(:(



Sedan har den jäkla SKITREUMATISMEN slagit  till och satt sig på knät :(


SÅ nu är jag både halt och har en X-Large "mongolfläck" på kinden...

Känns jättekul att åka och träffa hippa Stockholmsbrudar...;)


kram Lotta


 
 
Annica

Annica

23 juli 2009 08:23

Ååååh, jag vill oxå åka till Stockholm och ha roligt med Helena och gänget!!! Hoppas det går bäst för Juni, hon är så härlig ;-) Färgklutt på kinden gör väl inget, jag har bruna pigmentfläckar på kinden som aldrig går bort... Ha det underbart skoj!!!!!

http://www.ryegates.se

 
Annica

Annica

23 juli 2009 08:43

Jo, jag är nöjd. Pingla skötte sig fin-fint men jag for omkring på plan som en uppskruvad duracellkanin... 174.5 poäng och en tredje placering av 22 är godkänt. Hon elelr framförallt jag blev lite ofukserade när Thomas stod och filmade en meter in i skogen.. Nästa gång får han gärna följe med men på behörigt avstånd!!

http://www.ryegates.se

 
Sinna

Sinna

23 juli 2009 09:19

Men allt klär en skönhet vet du väll :-) Även klickar med färg ;-) Hopaps att ni får det trevligt och STORT LYCKA TILL :-)
Kram Sinna

http://drevteamets.se

 
Emelie & Arn

Emelie & Arn

23 juli 2009 09:37

Fläcken går nog bort ganska fort! Det brukar stå i instruktionerna att man kan tvätta bort fläckar med ansiktsvatten. Ni får ha det så kul i huvudstaden!

http://www.bordercolliedog.se

 
Jessica & Vexa

Jessica & Vexa

23 juli 2009 10:38

LYCKA TILL!

Kommer att gå kalasbra, Hälsa till Helena & Vilja.

I Stora Stockholm är de nog ingen som bryr sig - dom har nog sett värre;)
Tråkigt med reumatismen.

http://wikstrand.bloggagratis.se

 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

23 juli 2009 13:10

Attans mer reumatismen och fläcken. men vad tusan....det är ju insidan som räknas. ha det så trevligt och lycka till!!!!!

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Ingen bild

Cavvetjejernas matte

23 juli 2009 14:19

Lycka till i Stockholm!
Inte kul med reumatismen. Fläcken försvinner ju snart.
Vi ska också till huvudstaden snart. Vi inväntar bättre väder.
Hoppas ni alla mår bra!
Kramar

 
Sacco

Sacco

23 juli 2009 14:57

Lycka till imorgon (både med tävling och fläckar). Äh, vi är inte så hippa här i Stockholm:) Hoppas du mår bättre imorgon!

http://sacco.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

23 juli 2009 17:15

Oj... Jag fick bort en sån fläck med peelingkräm. Kanske du kunde prova det...

Lycka till!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Tindra&Buddahs matte

Tindra&Buddahs matte

23 juli 2009 19:22

Jag tror du kommer göra succe!! Det blir nya grejen, halta lite med mongolfläckar i nyllen!!
Jag haltar (stukat foten på gården idag) ligger i sängen och överväger om jag ska ha i lite hårfärg...är ju dags att färga igen...
Kramkram & ha en go helg

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

23 juli 2009 19:53

Hoppas att hårfärgningen blev till belåtenhet... en extra färgklick skadar aldrig :-)
Njut & ha riktigt roligt nu i Kungliga Hufvudstaden!

Kramizar

http://wallander.blogg.se

 
mimio

mimio

23 juli 2009 21:01

Heeeeeeeeeej på er Borlängebor!
Ha haahahahaaaaaaaaa vad jag skrattade när jag läste om färgfläcken!
Ja, du får ursäkta men jag tyckte det var så skoj o visst kan man känna igen sig hahaha ska bara göra lite här o lite där för det hinner ju jag osv... sedan får du gå med en brun fläck i Stockholm hahahhaha jag döör vad kul.
Imorse, satte jag också lite färg i botten (av samma skäls som du beskrev) sedan gick jag på festival i stan med syrran... trallallaaa liksom och så hittade vi fina pärlor som vi beundrade o provade och då tittade jag i en spegel o HJÄÄÄÄÄLP! fyyyy vad svart det blivit... Jag liknade henne i Adams family! )o:
så jag gick sedan o skämdes istället för att känna mig lite fin. Jäkla spegel, det var ju bra när jag inte visste.
Ha
Har inte varit på bloggen på lääääänge men nu har jag läst ifatt det mesta och ser att ni har haft det toppen på Gotland bla.
Vad skoj! o fina bilder har ni som vanligt bjudit på.
Ni har en härlig blogg ska ni veta.
Kramelikram
m

http://mimio.blogg.se

 
Kärran m jyckar 4

Kärran m jyckar 4

24 juli 2009 00:14

Som sagt: Det kommer bli den nya grejen här i Sthlm - fläck i ansiktet plus lite halt! Jag menar.. Nån måste ju vara först! Och varför inte en tuff brud från Borlänge. *s*
Skämt åsido, så hoppas jag att framför allt knät snart blir bättre. Färgfläcken kommer antagligen ingen bry sig om.

Vi håller tummar o tassar o klor för att det kommer gå alldeles lysande på tävlingen!

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Bettan

Bettan

24 juli 2009 09:10

Du kommer att skapa ett nytt mode hos dom hippa stockholmsbrudarna, om ett par veckor kan du läsa att alla nu har en hipp fläck i ansiktet;)
Skämt åt sido, tycker synd om dig att det slog till igen!
Jag önskar er all lycka till ni i helgen och jag ska hålla alla mina tummar.
Tusen tack för tipset om Blå Lagunen!
Vi hittade lätt dit med din vägbeskrivning och det var fantastikt att få se detta!
Vi tog med allt fikaskräp med hem;)
Kram

http://coolbettan.blogg.se

 
Agneta & Tyra

Agneta & Tyra

24 juli 2009 09:15

Vad roligt att träffa de andra bloggarna!!! Hälsa till dem och hoppas ni får riktigt kul och att det går bra på tävlingen!

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards