Juniocola

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Löfgren - 23 juni 2009 10:57

Ojojoj...vi har lyckats hyra en stuga som ligger alldelens underbart vid havet, generösa avstånd mellan stugorna, lekparken brevid...jättefräsh, med swimmingpool ...alldelens, alldelens underbart!..Bara ett bekymmer INGEN mottagning till verken  Internet ELLER mobilen...SÅ, det blir ju helt klart mindre tid att blogga på...och surfa runt på era bloggar om kvällarna kan jag ju glömma verkar det som :(..blir sällskapsspel istället:)



Just nu är vi och inviger Visby Brukshundsklubb.P o Juni tränar och jag sitter här i skuggan och bloggar:) (solen är på topphumör idag , överallt va??)...ligger ju en bit ut vid skogen så det är inte så bra täckning här heller, så bilderna tar en evighet att ladda upp..så det blir inte så många nu.Hoppas att jag kan sno åt mig lite datatid närmare stan:)...fick oxå tips om att det kan funka uppe vid vår pool, så jag ska testa i em:)

här är vårt lilla hem i 14 dagar

 

 .

.


en liten bit av muren



.

solnedgången igårkvällen igår måste jag få visa er iallafall:)



Nu ska vi åka in till Visby igen.Gå den underbara strandpromenaden, sedan bär det av till Tofta strand...


Vi är i paradiset:)

   Kram Lotta

Skapa flashcards