Juniocola

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Löfgren - 16 juni 2009 08:59



IDAG SKINER SOLEN. Himlen är klarblå..inte ett moln i sikte..

Jag slutar jobba om 30 minuter. Ska vara med mina älskade pojkar och hundar..Är ledig i 3 dagar ...inga måsten..(nästan;))

Idag ska jag inte gnälla..alls !

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh...sentimental var jag nu när jag läste Camillas blogg..För 11 år sedan..då levde jag o Pake låångt ut på en gård på landet, ett barn(Gustav)och  alla möjliga sorters djur...Bland annat hade vi 3 leonberger (Elsie, Tessie och Julia) Tessie fick en gång valpar med en långhårig schäfer  efter en kärleksstund hemma på gården (ooops !!)och vi fick ett helt gäng (9)underbara nallebjörnar..och idag var en av dem i Camillas blogg :)


Vad glad jag vart av att se honom :D TRYCK HÄR FÅR NI SE "vår valp" , Still going strong :)

 Den vackra utställnings stjärnan Julia däremot, inseminerades (nere i Strömsholm)med någon tjusig Tysk hanne...utan resultat, sedan fick hon para sig med en "på riktigt"  med någon på typ andra sidan Sverige ...då blev det en liten tik!..Så det var en tik som hade kostat oss både massor av tid och pengar..och ändå fick hon höftledsfel..:( det blir inte alltid som man tänkt sig..

/Lotta

Skapa flashcards