Juniocola

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Träning på klubben.

Av Löfgren - 28 maj 2009 20:55

 


Idag var sista träningen inför tävlingen på lördag.

Det blev en lite desperat träning med mycket hjälp. Hjälp bestående av bla. kortare avstånd, delar av moment och mycket belöningar.

 Vi behövde mycket mer tid än jag trodde. Inför senaste tävlingen i trean så kunde Juni alla moment så vi körde mycket hela moment och även mycket tävlingsträning med flera moment i rad.

Nu är förutsättningarna andra.  Men Juni är så duktig, hon ger järnet hela tiden. Får vi några månader till så tror jag att momenten kommer att sitta.


Cola löper, fick träna på parkeringen. Lite fritt följ, inkallning och ställande under gång. Hon är fokuserad och pigg och tycker inte att den där lilla träningen räcker för henne. Fick ta en cykeltur med henne när vi kom hem./P


                       Juni kollar in husse!

 
 
Pebbels

Pebbels

28 maj 2009 21:18



Det enklaste sättet att trötta ut Pebbels på är att cykla eller jogga. Hon är snabb med mycket energi, men långa distanser är inget för henne. :)

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

28 maj 2009 21:48

Hej Lotta och vovvarna! På Stellas blogg ligger nu en bild ute på priset vi kommer att skicka er, vill du se det går du in och kikar, annars undviker du min blogg tills priset är hos dig, vilket förhoppningsvis blir på måndag!
Ha det gott!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

28 maj 2009 22:24

Lilla duktiga Juni som kämpar så tappert, vilken arbetsglädje hon har.

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

pillan

28 maj 2009 22:38

jag har ny desigen igen ..säg vad tycker är du snäll??

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

28 maj 2009 23:06

Det blir nog allt start på lördag tycker jag mig kunna läsa mellan raderna, eller?

Vi kommer att hålla tummar & tassar oavsett.

http://wallander.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

29 maj 2009 07:06

Jag måste säga att jag beundrar dig över din entusiasm och din ork att träna Juni och Cola! Det verkar finnas hur mycket gó som helst i dig! =)
Vovvarna kan verkligen tacka sin lyckliga stjärna över att dom bor i eran härliga familj!

Ha en fin dag allihop!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Lotta o Zebban

Lotta o Zebban

29 maj 2009 07:57

Hej svejs
Var ett tag sen,börja skolan oh va mysigt kommer ihåg när mina två gjorde pirrigt för både dem och mig och sen sa de bara swisch så tar den äldsta studenten nu och den yngsta börjar gymnasiet hualigen.Tävlingen imorgon man får önska lycka till går säkert bra,själva kör vi ikväll får hoppas på 3.E GÅNGEN gillt med PL förstås.Får annars önska er en trevlig pingst och till dig LOtta en bra mors dag...Kram Lotta

http://www.zebulon.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

29 maj 2009 08:53

Jag önskar er jätte mycket lycka till!
Jag håller tummarna för er!

http://coolbettan.blogg.se

 
Pebbels

Pebbels

29 maj 2009 09:47

Åh vilken fin bild på Juni där hon hoppar!

Lycka till på lördag!!!


KRAM

http://hundtraningen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Skapa flashcards