Juniocola

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Löfgren - 15 maj 2009 10:22

För några månader sedan fick jag en förfrågan om jag var intresserad av att hjälpa CHRISTINA. En illustratör som fått i uppdrag att illustrera en bok , som handlar om en brun flat:)

Hon hade hittat min blogg och såg ju att jag hade både en brun flat och tyckte om att fota ...SJÄLVKLART ville jag det.

Jag har fotat Cola i alla möjliga vardagspositioner, när hon dricker, vilar, sitter o funderar...leker..gnager på ben,ja allt man kan tänka sig  och skickat dit.SKITKUL ju!

Det kommer att bli en ungdomsbok med mycket bilder...ett smakprov får ni här om ni kikar i hennes blogg:)( Skrålla ner lite i inlägget ni kommer till bara;)

Jag tycker såklart att det ska bli jätteroligt när våra egna barn kan få läsa denna bok...känns ju nästan som att det är Cola det handlar om;)






    ***************                                                             
           



Lyckades ta ett kort på badtjejerna med mobilen:)

Mannen hämtade mig på jobbet..där jag jobbar finns härliga strövområden..och en fin liten sjö:) Så det vart en härlig långprommis och en badstund(för hundarna;)) innan jag skjutsade Pake till jobbet!

Han jobbar kot pass så vi ser fram emot en underbar Fredagkväll, hela familjen tillsammans.DET är LYX! :)

Kram o trevlig helg

Lotta

Ovido - Quiz & Flashcards