Juniocola

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Löfgren - 11 maj 2009 07:16

Sedan åkte vi alltså till mammas tattoo studio.

Förra gången vi var där tog Alfred hål i örat..Ludde vågade inte riktigt den gången..nöjde sig med en målad prick;)

Denna gång skulle vi kolla efter nytt örhänge åt Alfred...Ludde tog dock mod till sig och frågade om han fick ta hål...och det fick han såklart!


Ludde fick emblacreme på örat ett tag innan för att det inte skulle göra så ont.

Men nervöst var det såklart..TUR att det var mormor som "skjuter" DET känns tryggt:)

 

Å ÄNNU nervösare..

KLAAAART!! oajajajaj...men smärtan fösvann ganska snart  vill man va fin får man lida pin...stämmer i detta fall;)Ekiperade med nya halsband till smågrabbarna och nya örhängen till mig (:D), for vi vidare till min syrra.


De har en stor tomt med skog...Affe satte syrran i arbete på en gång...spetta i gamla stockar...haha kajsa ser lite rädd ut ..man vet ju aldrig vad som kan komma upphoppandes:)

.och jakten på larver och skalbaggar var ett faktum...3 snytbaggar fick följa med hem till Borlänge...

 


Hundarna fick leka med systers hund Maja ..

så jag tror alla var nöjde efter dagen:)

Alla har fått nya krafter inför en ny arbetsvecka:)

Kram ha en fin dag...jag sticker och jobbar ett dygn jag:)

/L



Ovido - Quiz & Flashcards