Juniocola

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Löfgren - 28 april 2009 14:59


Idag har vi haft jättemysigt:) Vart på Loppis, Vart på Thai & Sushi restaurangen ..Plockat fram sommarskor o jackor ur gömmorna..å vad kul, hade ju glömt bort att vi faktiskt shoppade upp oss rejält på sommarskor till oss alla på Coops "halva reapriset rea" i höstas:):)Lite överasskningar i vardagen..så nu var det visst bara gummistövlar åt barnen som skall inhandlas:)


 ::::::::::::::

BRUKSHUNDSKLUBBEN blir det i kväll för Pake  o hundarna.Tyvärr kan jag inte följa med och dokumentera efter som Ludde har fotbollsträning samma tid...imorgon har de jaktträning med SSRK..å på Torsdag träningskväll på Borlänge bruksa igen...märks att det är sommartider nu...;)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

Lite motion är aldrig fel i dessa träningstider..

Idag fick Cola ut och springa lite med Husse när han åkte rullskridskor..inte så långt men det räckte...hon vart heeelt slut!

Juni ÄÄÄLSKAR att springa ...

När Rullskridskorna åker på blir hon helt vild...som värsta draghundsraketen..haha, Husse intar skyddsställning..bara att hålla i sig och hoppas det går bra..haha, ojoj vad jag skrattar när de fräser iväg nedåt gatan..*FNISS*;)


 

När de kommer hemmåt igen är det lite lugnare fart

 

Å sista kurvan avslutas faktiskt ganska lugnt:)

Ha en fin kväll/L






Av Löfgren - 28 april 2009 06:56

 

............................VÄNTAR !!!!!!.................................

Han med stort H...PAKE..Är snart på väg hemmåt...

Som jag inte träffat sedan i Fredags morse..Nu är vi iallafall lediga både idag och imorgon:):) Jag har gått upp tidigt och badat , rakat benen..måste ju va fiiin ...bra det där med att få längta ibland....:):)

Kan tänka mig att det bla blir träning med vovvar..Tävlingen

(2a maj)närmar sig ju..Regnade som bara den här inatt..men nu ser det ut som de elaka molnen kanske sticker..jaja, vi får se:)

NU ska jag iallafall väcka barnen så de kommer iväg till Skolan..DET är mitt första projekt för idag;)

Lilla Ludde får va hemma med oss idag:)

Ha en fin dag...

/L

Ovido - Quiz & Flashcards