Juniocola

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Löfgren - 27 april 2009 18:43


Ludvig o Alfred äter huvudrätten..kulglass..Hade mobilen med mig och knäppte kort på darlingarna


Nu känns det ju knappt som vår länge...mer som sommar:)Idag tog jag en lugn fm när jag kom hel från jobbet..njöt av att vara hemma igen.

Klockan 14 gick jag prommis med hundarna och hämtade Alfred och Ludvig vid skola och dagis..Gustav kom ifatt oss på vägen hem..Åh, vad jag njöt av deras kramar...ja, bara av att se dem..Tänk vad priviligerad jag är som har sådana underbara ungar..*LYCKLIG*

Vi packade in oss i bilen och for till kiosken och åt glass i stora lass..kulglass i bägare med strössel och sås..idag bjöds dessutom barnen på "Vanlig"glass på "Tunhukens"så till efterrätt blev det glasspinne:):)


Härligt, nu är jag hemma hela veckan. Här skall njutas, för nästa vecka bär det av till Stockholm igen i 3 dagar...då är det JAG som skall gå på kurs igen(hmm, då blir det hotell i 2 nätter till..ojoj, svårt med att fixa beatch 2009 formen när det skall ätas buffe hela tiden;))

Nu hoppar Ludde studsmatta, Alfred är på insektsjakt och Gustav är på fotbollsträning:)

Altandörren står öppen och det är ljummet ute...härligt!

...

Allt bra, förutom att min mammas älskade hund Rocky har fått diskbråck i nacken...är på Strömsholms djursjukhus och ska förmodligen få genomgå en riskabel operation.Vi håller tummarna för att det skall gå bra!!

Rocky & Ludde...2 kompisar

Kram Lotta


 

Ovido - Quiz & Flashcards