Juniocola

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Löfgren - 22 april 2009 06:31

 


Fyndade en sommarklänning igår på loppisen. Vi hade det jättemysigt, Ludde köpte några i mina ögon"onödiga gubbar"men i hans ögon var de riktiga fynd...och eftersom jag tycker det är så roligt att gå på loppis och jag tycker det är såå roligt att han gillar att följa fick han såklart köpa dem för 1 krona styck;)Båda var alltså nöjda när vi for hemmåt.

En sak..jag som åmade mig över cyklingen. När vi gick på promenad så valde Ludde att gå!!! Han skulle minsann leta vårtecken ..tussilagorna växer i flockar av små solar här i dikerna nu:D..så det vart en lite kortare prommis men ändå såå mysig:)




Idag är det jobb o jobb o möten på dagsordningen...Imorgon däremot är vi lediga tillsammans jag och Pake.KUL, hundräning med dokumentation blir det förståss...och Pake o Cola sticker på sin första SSRK träning för i år!

Ha det fint/från en trött Lotta som-nu-ska-väcka-trötta-barn-och-få-i-dem-lite-frukost...vardagslivet..Yippi hurreyy :/


Ovido - Quiz & Flashcards