Juniocola

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Löfgren - 9 april 2009 14:15

 

Alfred o Ludde på sin kvast..å riktig häxkatt har de oxå;)


Vi har vart på fest på dagis och och hälsat på gammelmormor..mycket godis blir det:)Är hemma på en liten mellanlandning!

 

Alfred som liten kärring, på besök hos gammelmormor:)

 

Lilla rosa väskan är nästan full med godis och påskkort. Undra just om detta är sista året Alfred går med på att vara påskkärring..iår fick jag muta med att jag oxå skulle klä ut mig;)...åååå vill stanna tiden..


 

Ludde njuter i fulla drag av att klä ut sig. En riktig liten drag-queen;)..men, varför har han olika stövlar???..ja, inte vet jag!

Ludde, mitt gullefjun:)

 

JAJA, o här är en riktig kärring(vad gör man inte för sina barn;))..fast jag erkänner, detta var riktigt kul!;)

Egentligen har vi sagt att vi skulle ha tv/datafritt hela påsken.Nu, har vi dock ändrat oss liiite.Vi ska kolla minimalt på tv och detta gäller även datorn..vi ska UMGÅS:) SÅ det blir lite uppdateringar men, vi kommer inte ha tid att läsa så mycket i andras bloggar.(jag lotta jobbar och dygn både Lördag och Måndag( och där finns ingen datatid;))så då läser jag nog ikapp mig:)


Ha en underbar påsk alla, med mycket godis och lek:)...nu flyfer vi vidare mot ica maxiiiiiiii

Kram Lotta med familj

Av Löfgren - 9 april 2009 07:35



                              

ojoj, har bråttom, bråttom.Det är Påskfest på dagis.Det ska stajlas, fixas , kläs..Snart trippar 3 små gummor mot Dagis...Alfred, Ludvig och Jag;)

Sedan mooot Blåkulla...eller njee, moooot Ica maxi, där får alla utklädda(barn) påskägg..och barnens hus får de också överrasskningar på.

Gammelmormor ska också få besök av oss :D

Ha en härlig skärtorsdag o hoppas att ni alla får mycket godis;)

 

/L

Ovido - Quiz & Flashcards