Juniocola

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Löfgren - 2 april 2009 14:21

Solen fann lite sprickor i molnen idag och tittade fram emellanåt när vi gick runt älven!

Cola & Molly får hoppa lite upp och ner på muren. varför??jag vet inte riktigt..omväxling??;)

Snart blir det ordentlig skjuts här i dammruckorna när all smält snö uppifrån landet ska passera.Då kan det nästan vara lite läbbigt att gå över bron.

 

Fler som gick runt älven idag. Här "Njuffe Loyd "och" lagotto Tin-Tin". Stannade till så att att de (hundarna)fick umgås ett tag. Juni är inte med på kortet eftersom hon hade fullt upp med att gosa med människorna, som oxå hade mycket att pladdra om;)

 

ÅH, så trött Cola var i slutet av prommisen. Pake hade" superskorna"på sig å hade värsta farten;)

Hem och duschade och nu har de vart här och hämtat upp Pake :/

Oj, jag vart helt slut idag..är inte riktigt på topp efter min förkylning..men ändå...med skorna går det som en dans, först efteråt som man känner att man kanske gick lite för fort!

NU längtar jag efter Tussilago. De vackraste blommor  man kan få av sina barn tycker jag. Å, när de kommer med små knippen att sätta i en fin äggkopp..dröjor dock någon vecka till ser det ut som.

Ha en trevlig em alla ni

Kram L


Av Löfgren - 2 april 2009 08:54

Å vilken otäck film vi såg igår "Män som hatar kvinnor!, men å så bra den var. Man fick verkligen tillfälle att hålla handen..å jag höll på  att sätta naturgodiset i halsen mer än en gång;)

Vi vart lite ¨förvånade när vi kom ut ur biosalongen 23.30.!!.oj, så lång filmen var...det hade vi visst glömt att kolla upp;) haha, barnvakten var iallafall vaken..men inte barnen*jippii" :)

Nu ska vi lämna Ludde på skogsmulle..och undertiden gå runt älven med Madde  och flatten Molly:)

Sedan är det dax för Pake att sticka till Stockholm. Å jag behöver inte vara avis, nästa månad sticker faktiskt jag också på en 3dagars till Stockholm med jobbet...enda problemet är att jag brukar längta hem så förbenat;)

Var e solen idag nu då???det var ett himla kurragömma, någa plusgrader iallafall...snön försvinner i raketfart:D

Kramis Lotta

Ovido - Quiz & Flashcards