Juniocola

Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Min man kommer att lämna mig imorgon!

Av Löfgren - 1 april 2009 07:19

Sticka härifrån! Lämna mig!Lämna oss!!!

Idag ska jag ta hand om honom lite extra.Vara extra snäll...extra kär..visa hur mycket jag älskar honom.!!Så att han vill komma hem igen..! Längtar hem..


Har fixat B-F(barn-fritt;))Tack (Skola o dagis)

Ska ta  vara på den tid vi har.Trots att han förmodligen redan längtar tills han är vid sitt mål.

 Jag har svårt att konkurerra med den han skall åka till...nämligen en man inblandad i detta beslut!

Och en elak jävul är det också...:(

Iallafall får jag behålla mina älskade barn och både hundar o katten.*LYCKA* Han vill väl  känna sig "FRI"!!??   mmmm, jag lär ju knappast ha tid att sakna honom iallafall med dessa underbara att ta hand om.....(måånga underbara...shit, hur ska jag hinna..orka?!!)

Hur kan man inte vilja ha med detta gäng!!?? Å Gustav & mig??? **fattar ej*...*fattar ingenting*

Skyller på att han inte FÅR!! För de andra inblandade i denna hemska affär..


Mannen sticker nämligen till Stockholm imorgon med sitt jobbgäng och kommer inte hem förren på Lördag!!!De skall se på "Det våras för Hitler"

Hoppas att de får det riktigt kul, med teater, restaurang (-er)...drink(-ar?)hotell, shopping..inte avis...inte avis alls..nej, inte ett dugg.....:/

                                                  
                  



        

JA, jag VEEET .. det var ett  dåligt "skämt", men egentligen ville jag bara varna er;)                  1a april idag om någon lyckats glömma det;)

Akta så ni inte blir lurade idag;)

Men visst är det väl så att när enns  älskade skall ut på "rajtantajtan " så blir man lite extra kär.Ser dem på ett annat sätt?Inser vad fin han/hon är?? eller e det bara jag?

Jaja, hoppas han får kul men inte FÖR kul..if you know what I mean;)

Firren ovan ska natuligtvis föreställa en sill(en dum en;))

Kram o ha en fin dag!/L


 
 
Ingela

Ingela

1 april 2009 08:10

Hoppas ni får en härlig dag!!!

http://www.siriochjag.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

1 april 2009 08:12

Ja, visst är det så! När dom ska iväg så blir man extra kär! Så är det här också! =)

Va kul att han åker iväg, och va tråkigt att bli kvar hemma! Liiite avis blir man ju i såna lägen! Men du har ju världens finaste ungar, underbara hundar och så icke att förglömma, ljuvliga lilla Tuva-luva! Inget kan väl slå detta! =)
Hoppas Patrik får trevligt i Stockholm och att du och resten av de dina, får det underbart hemma!

Kram kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

1 april 2009 08:15

Hoppas att maken får det trevligt och att du inte får det alltför jobbigt hemma själv :p

Natti!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

1 april 2009 08:30

Jaha, han ska också på galej!!
Vi åker ju iväg på "Rock båten" imorgon och kommer hem på fredag.
Ville du ta en fika idag??
Du kan ju komma hem hit om du vill.
Kramen på er..

http://frippe.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

1 april 2009 08:44

Hahahaha...jaaaa nog är det 1april idag alltid... Hoppas ni får det mysigt alla som är inblandade...*L*
Kramkram

http://www.chorells.se

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

1 april 2009 08:49

Nu trodde jag du hade fått tomtar på loftet... men de står ju vid julgranen...:-)

Han kommer att ha jättekul i Stockholm och komma tillbaka med nya krafter att pyssla om dig och familjen, som han givetvis tänker HELA tiden på när han är i Stockholm :-)

Första april ja, hm, bäst att vara på sin vakt för man vill ju inte se ut som en sill.

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

1 april 2009 09:08

Bäst att jag passar mig väldigt noga idag. Är väldigt lättlurad HAHAHA...
Förstår att du är lite avis på maken. Vem skulle inte va det!
Men det kanske snart blir din tur också till en liten egen turne' med jobbet.
Hoppas du får det riktigt bra där hemma. Du har ju ungarna och dom underbara djuren omkring dig, och att maken får en toppenresa.
Kram

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
annelie

annelie

1 april 2009 09:23

Du skriver så härligt! Och så sant, här är en till som blir överkär just samma dag maken ska iväg..konstigt..*skratt*

http://anneliehb.blogspot.com

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

1 april 2009 10:00

Utmaningen är antagen nu!!!
Kramen på er..

http://frippe.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

1 april 2009 10:04

Haha :D
Jag hade faktikst glömt bort att man fick luras idag, så tack för att du påminde mig ;p
Jooo det där stämmer nog faktiskt! Man blir lite extra kär! :p

Ha De!

http://www.odjurenochanna.blogspot.com

 
Birgitta & Lizzie

Birgitta & Lizzie

1 april 2009 10:15

Rackarns att hussen sticker i väg just nu då när du fått vårkänslor .. :-)

April, april din dumma sill har man ju hört nån gång ;)) men tack vare dig så kommer man nog att klara den här dagen oxå .. *s* !
Fast liiite på sin vakt måste man nog ändå vara,
om man heeela dagen ska klara .. :-) !!

Kramizar

http://www.lizzieonline.net

 
Ingen bild

malte o snoki

1 april 2009 10:32

här kommer lite första aprilpussar som kanske muntrar upp lite i gräsänklingstillståndet!!!

 
Anki Enbom

Anki Enbom

1 april 2009 11:03

Kan verkligen hålla med att man blir allt lite extra kär när pojkvän/sambo/man ska åka bort.
Samtidigt som jag kan känna en känsla av att det ska bli skönt att få lite "egen tid"
Konstigt, men så känner jag :)
Hoppas du får riktigt trevligt under gräsänketiden :)
Kram

http://ankiskatter.blogg.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

1 april 2009 12:13

hahaha ja det var ju en beskrivning av högsta klass fnissar du skall se att han kommer säkert hem till sin lilla familj igen!Sådana där utflykter med arbetskompisarna är ju säkert uppfriskande för dem. Tror herrarna med behöver ett litet andningshål ibland att få leva ut sig lite bland karlar bara.kram på er.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
VildaoPebbels

VildaoPebbels

1 april 2009 14:24

Låter som en kul resa för maken, hoppas du klarar dig inatt...du kan ju alltid ta upp hundarna i sängen om det blir tomt :)

KRAM

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Helena

Helena

1 april 2009 14:30

Då sitter vi i samma båt :-) Min man lämnar oss imorgon för en jobbresa och kommer inte hem förrän på fredag! Men när katten är borta dansar råttorna heter det ju så imorgon passar jag på att ha tjejmiddag :-) Sååå även om jag också är lite så som du säger att man blr extra kär så tror jag faktiskt inte jag hinner sakna honom den här gången (det är ju bara en natt)! Kram och lycka till som "ensamstående"

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Gazton

Gazton

1 april 2009 14:49

Hm! Tänk om husse kom på en sån sak också, men icke. Han är en hemmatam jäkel, vill aldrig åka iväg. Vi som vill ha lite lugn och ro =D

http://gaztons.wordpress.com

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

1 april 2009 15:22

Hmmmm har man varit ihop i 24 år så är man nästan glad att ibland få bli ensammen;) vilket nästan aldrig händer här!! Men jag hoppas ni får mysigt och att du sen har skoj med ungar och hundar! Försökte mig på ett Aprilskämt med Kicki idag, men inte tusan gick hon på det inte! HÄr är jätte skönt idag och vi har varit några timmar i skogen och bara myyyyst! Just nu är det 18,2 grader men då är solen framme!
Kramis!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Monty,Jesper & Leo

Monty,Jesper & Leo

1 april 2009 16:31

mooohaaaaaaaaaaaaa.Den var rolig.
Första april kramar från oss.

http://www.omalley.se

 
Ingen bild

Katta

1 april 2009 16:46

Dumma dumma Lotta! Jag slutade andas för ett ögonblick... Innan jag insåg ditt skämt.
*puh*
;)
Och jag håller med, man ser mannen på ett annat sätt när han ska iväg och ha kul själv!! Varför är det så? Kramar!
/K

 
Bettan

Bettan

1 april 2009 18:05

Trots att du skrev hos mig att du varnat folk för att det var 1: april så gick jag på detta!
Jag tänkte vad f-n har han fått kola i huvudet så han inte kan tänka.
Höll på att kasta mig i bilen för att banka lite vett i skallen på honom;)
Jag fick hjärtklappning Lotta!:)
Kram

http://coolbettan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Löfgren - 26 april 2016 14:48

Amen äntligen kom solen. En stund iallafall, skönt att kunna sitta ute och ta en kopp kaffe och skriva lite. Gäller att passa på.Juni roffade åt sig en solsäng hon. Jobbat dygn igår så jag är lite trött idag. Slutade 8.30 imorse. Påvägen hem var...

Av Löfgren - 25 april 2016 10:11

  Idag jobbar jag dygnet. Hemma kommer det så mycket blommor och växter i landen. Vet ju inte vad som är ogräs och ej, vad som blir vackert eller bara stökigt. Söta små blå blommor utanför dörren. Imorgon när slutar ska jag skynda mig hem. Då k...

Av Löfgren - 24 april 2016 21:54

Vart en underbar kväll efter en dag med både kall blåst och hagelskur. Aprilväder de luxe. Var på hus och trädgårdsmässa i kvarnsveden idag... Kul att kika runt och bli inspirerad. Finns ju lite att göra på kåken här om man säger så. Men när vi g...

Av Löfgren - 24 april 2016 13:35


Sådär. Nu är huset brandsäkert så gott det går med brandvarnare i alla rum. Kul att det kommer lite finare brandsläckare /filtar. Hade helst velat ha solstickan släckare också (lite nostalgi) , men de var så små. (får väl investera i en sådan ti...

Av Löfgren - 23 april 2016 18:11


Jobbar idag men har det ganska lugnt. Kom på att jag har ju en gammal blogg. Tänkte att jag skulle försöka komma igång med den lite igen. Bland annat försöka dokumentera lite vad vi gör nya huset och så. Man tycker inte det händer så mycket men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards