Juniocola

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Löfgren - 26 mars 2009 18:31

Strålande sol idag. Varmt.Långprommis med man, Ludde på cykel och Juni & Cola. ..GENREP inför Rättvik med Juni. Film kommer imorgon:)..Det bränner i ansiktet av solen...och det bränner i musklerna av prommisen i nya skorna..muskler i både ben, magen och ryggen och några till jag inte visste fanns(du hade rätt Helena;))..

Nu ska jag klippa håret på Alfred, lite grann bara...han börjar likna en hippie;)

GO KVÄLL/ Lottis


Uppdatering 19.25

Nu är det klart

Alfred ääälskar att klippa sig..syns va?;)

Av Löfgren - 26 mars 2009 06:52

Våra barn har tyckt  att de där monsterdryckerna ser så häftiga ut. Det är någon slags energidryck i coola burkar.De är dock inget för dem har vi tyckt  (eller vid närmare eftertanke..tydligen är det jag som tyckt..?)

                                                

När jag jobbar helg, blir det ju riktiga  kvällar med grabbgänget hemma...
Inför förra veckans myskväll, gjorde Pake sig till  och köpte två stycken , inför deras" killLördagskväll "(när mamsen är borta dansar killarna på bordet;)) ...

 Redan på onsdagen presenterades Lördagens mys.

         
-På Lördag ska ni få dricka dem , sa han och visade skatterna

-NUUU!! Ska ni få se, vad ni ska få smaka..Vi delar på dessa..ni får varsitt litet glas !!
-men...vi vill  ha eeeegna, utropade småkillarna(förståss) direkt!
Näpp, sa fader..- Detta är egentligen för vuxna...och ni kommer att bli helt galna  (sockerhöga då) om ni dricker för mycket...ja, ni blir nog galna så det räcker ändå!
.Pake kände sig förmodligen som en riktigt  cool farsa...Jag var bara glad att jag skulle jobba ...kvällen då mina små änglar skulle förvandlas till sockerhöga schlagermonster!!!

                                               
                                    (   Inte höra, inte se, inte prata   )

Nåväl, På Fredagen var Det dagis för Ludde.Tydligen har han kännt att nu, nu är det snart Lördag..då ska det stora ske..
För när pake kom och hämta Ludde, tog fröken honom lite diskret åt sidan...
-Måste bara fråga...Ludde säger  han och Alfred få dela på en burk vuxendricka på Lördag....och pappa han sagt att de kommer  att bli helt galna..??!!??
Ludvig har tydligen skrytit för båda fröknar och barn under dagen;)
haha, pake fick minsann förklara sig..och som tur var fick han även med sig barnet hem utan inblandning av soc eller dyligt;)

Nedan..min lilla Ludde, förvandlad till en monsterturtles..

*harkel*...lite för mycket monsterdryck...?Någon som vill natta denna denna unge ? Tålamod är ett måste..;)

Aldrig mer..Haha, galna TURTLES e inte lätta att tas med;)


Skämt åsido..ska passa på att tala om att de inte vart galnare än annars..å drickan var inte enns god enligt kidsen;)

Näpp, nu ska jag hjälpa 2 trötta grabbs att bli klara för skolan, Ludde är hemma idag.Patrik kommer snart..då blir det en dag i hundens tecken;)

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards