Juniocola

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Löfgren - 24 februari 2009 18:18

 


 JAG är med och tävlar om HUNDBEN till mina heta brudar;)..tävla du med:)



JAG är också med och tävlar om en handduk på POPIX..tävla du med:)

Lycka till !!!(men inte för mycket;))

Av Löfgren - 24 februari 2009 08:25

I matsalen på ett demensboende fanns en bonad med följande text:


Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns
 
 
 
Kanske inte riktigt det rätta stället...
/L
 
 
 
 
 
Av Löfgren - 24 februari 2009 07:36



ÄSCH, jag har inte nåt att skriva idag.

Godmorgon e det enda jag kommer på..känns som om det mest blir samma gamla tugg..:(

Har vart en arbetsmyra och jobbat ett dygn,,dyker inte upp så många ideer då. Bloggtorka heter det visst!? Ett ganska nytt ord..tror jag;)

 

haha, kommer ni ihåg när" alla" gjorde sådanahär bilder..?

Idag ska jag kolla på mina inspelade avsnitt av mia o klara...har inte hunnit ännu.

 Denna tröja skulle jag vilja ha ...juni åsåå lite rosa;)


OCH den här lilla skärmtvätten gilllar jag fortfarande TRYCK HÄR!!!

Äsh, kör väl en vända till med den här då;)...är det nån som inte presenterat sig?? GODDAG;GODDAG!!;)

Det är ett härligt gäng som redan har rgjort "det" iallafall:)



 nää, nu ska väl ta och gå upp ur sängen..

fixa till mig och åka hem...det är skiftbyte på "fabriken", man får ta en puss i dörrn..

Kram Lotta



Skapa flashcards