Juniocola

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Löfgren - 13 februari 2009 19:32

Jodå, fredag den 13 vart en bra fredag:)

Alfreds finger är nu "avsvällt" och normalt igen.

Fick oss en hääärlig prommis i solskenet(bilder imorgon) och en fin lunch på thai o sushi ..

...glömde tala om  att jag minsann fick rosor i alla de färger av mannen ,tillsammans med sängkläderna :D ,ooh vilken man, I´m so happy :)

Hoppas alla ni andra får en fin hjärtansdag imorgon, tillsammans med någon ni tycker om, barn, djur eller partner.

En stor kram

Lotta (rapporterar på sin rosa, i sängen, på jobbet, borlänge , Sweden;))

PS. förresten, idag vart vi löjligt stolta när cola stod med i Charmören(flattarnas egna lilla tidning) på resutatlistan från SSRK grängesberg..hihi..LOOK!! ! Ryegates lick it up BIM..haha, vi vart alldelens upphetsade vid köksbordet...kolla Patrik, kolla barn...Coooola e med i tidniiiingen!!;) haha, *skakar på huvudet*tur att ingen hörde oss;)

VADDÅ PINSAMMA??;)

Av Löfgren - 13 februari 2009 07:47

Idag är det Fredag den 13e.Vissa tycker det är en otursdag..vissa en turdag..Vad tycker du??

OSIS-Jag vart nyss"inkommenderad" att jobba idag plus mitt dygn imorgon..ett litet nätt 42 timmars pass..

OSIS-Alfreds ena finger har svällt upp och gör ont...

TUR-Jag fick min alla hjärtansdag present i förskott i morse med ett fint brev från min man..(hjärtsängkläder..ROOSA;))

...Klockan är  inte enns 08.00 än..


Ja jag vet inte  otursdag eller turdag..lite av båda hittills, ungefär som vanligt;)

PS.Hihi påminner inte Juni lite om "super man" i föregående inlägg?? ;)

/L

Ovido - Quiz & Flashcards