Juniocola

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Löfgren - 11 februari 2009 16:53

Idag har det vart möten hit och möten dit. Skönt ändå att de hamnade på samma dag, lika bra att köra på när man ändå är i farten;)


Vovvsen har haft en lugn dag..förutom en långpromenad med husse imorse, så har det mest sett ut såhär...

 

Mycket mysipysi i soffan för flickorna Löfgren,

ibland har cola legat själv...


 

Och ibland har Juni  ligga själv...

men mest är det ju mysigt att tränga ihop sig med syrran...

Tuva , har lyxproblem..verkar fundera länge på om hon verkligen är hungrig eller ej...

bestämmer sig tillslut för att hon nog är det...;)

Ha en lugn skön kväll, det tänker vi ha.

Imorgon är vi lediga tillsammans både jag och Patrik :D :D

Kramis Lotta

Av Löfgren - 11 februari 2009 07:55

å skickade iväg den...få se nu hur lång tid det tar innan det kommer tillbaka. Å vad trist, vi älskar ju vår kamera. Nåja, Gustavs lillingkamera kommer att få jobba hårt ett tag framöver:)

Ludde piggnade på sig efter tuppluren och idag blir det dagis någon timme.

Jag ska nämligen på Personalmöte, sedam medarbetarsamtal..sedan samtal med Gustavs fröken...SÅ prata kommer jag få göra mycket idag...och det gillar jag ju;)


 

Å varför satte jag in den här bilden kanska ni undrar ????? JO, snygg färg (roooosa) och snygg hund (cooola););)

Ha en bra onsdag

Kraaam L

Ovido - Quiz & Flashcards