Juniocola

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Löfgren - 28 januari 2009 19:20

Här kommer ett avslöjande.

Jag har skådespelat lite på sidan av..

Min största roll (hittills) är i nya ICA reklámen...Sorry, att jag ej berättat..men allt är ju så hemligt i tv-världen.

NU får ni mina kära bloggläsare en liten förhandstitt...TRYCK HÄR

Det är alltså jag som är dansösen på slutet, för er som inte känner igen mig ;)

Juni fick också chansen..menn hon fick ej rollen. Här är hennes provfilmning iallafall. TRYCK HÄR

Kram Lotta

Av Löfgren - 28 januari 2009 16:57

Iväg med Alfred till skolan.

Ludde hemma ännu..tillsammans med halsflussen..

Packade in mig, Gustav o Ludde i bilen och for...

Iväg till Falun..fixade med G:s tandställning.

Passade på att handla lite mat på vägen hem....över 3000 kr...dyrt att ha hungriga barn..laddade upp med massor med märgben...och kattmat också....

Hem och packa ur....pust..pressa, pressa , pressa  in i skåpen...skönt nu har vi mat för ett tag.

Gav hundarna ben och stack ner på stan.

Till optikern..pratade linser. G skulla fundera lite...Tycker ändå att det verkar lite läbbigt att "peta in dem"

Till Thai restaurangen..mums..det var gott och mysigt:)

Tog djuraffären också när vi ändå gick förbi...det blev ett utställningskoppel idag.

Lämna G i skolan.

Gick promenad med hundarna...


Hämta Alfred i skolan....

Alfred - jag har ont i halsen mamma...

Hem och fram med termometern..jajamensan 38 grader...

Alfred går upp på sitt rum

-NEEEEJ..mitt grå skepp

(Alfred har (hade)ett grått legostarwars skepp..han drömde om det lääänge..1400 kr..tusen o åter tusen, kompliserade bitar..tog hela jullovet för G att hjälpa honom att bygga ihop...förvarat högt uppe på en hylla där det skulle stå säkert)...NU...sprängt i bitar över hela golvet...

Japp, det är Tuva som är den skyldiga...har väl vart uppe på hyllan och letat efter en kattherre...

Alfred bröt ihop.

Jag bröt ihop.

Gustav med.

Nu har vi plockat ihop allt och lagt i en kartong..få se om det någonsin blir ett skepp av det igen...vi hann iallafall ta kort på det innan kraschen.

PUST...nu ska jag laga middag.Patrik jobbar dygn. Katten får inte äta efter 22.00 Skall lämnas i Falun 8.00 imorgon.Får ta båda småbarnen med mig..P hinner inte hem...KAN INTE skjuta upp kastreringen en gång till.

HERREGUD, vad skulle jag göra av all tid om jag inte hade barnen..???;)

 åååå, här är det alldelens nybyggt !!!

Innuti är det minsann också grejor...

Nån som e sugen på att bygga legoskepp ???

Kram L



Av Löfgren - 28 januari 2009 07:41

Säger God morgon i alla hast.

Vi ska strax åka till Falun o justera G:s tandställning. På vägen hem ska vi åka förbi Synsam och förhöra oss ifall G möjligaen kan få linser... har har haft brillor sedan 2 års åldern,..han börjar bli lite trött på dem nu. Han e ju en sportig kille så jag förstår honom..inte kul att nicka fotboll med glasögon på...

Tiden blåser förbi..så jädra snabbt..jag ska njuta av den så mycket jag kan..(nalkande 40-års kris......?;))

Angående det jag skrev igår så är det inte just att få en tonåring som känns knasigt...utan mer att jag börjar förstå att tiden flyr, att  jag blir gammal att mina barn inte kommer att vara hos mig för alltid..självklart tycker jag att det blir spännande att se dem bli stora, flytta, kanske skaffa barn..men det är ändå en liten sorg ,,,vi har det ju så fint nu!! kanske jag inte skulle vilja stanna tiden..bara pausa ibland, så att den gick lite långsammare...


Gäller att njuta av varje stund man har dem här..sedan sitter vi här..jag o Pake..:(

.....men vi kan skaffa  ett gäng hundar.. kan vi  iallafall gå alla de där kurserna, köpa husbil,  åka utomlands ...mysa när vi vill..så det blir nog bra det med :D :D

/L


 


Skapa flashcards