Juniocola

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Löfgren - 28 december 2008 14:12

Nu har vi duschat, vart ut med hundarna, klippt håret på de små, valt kläder och ätit lite lätt lunch.(OOOPS, lite hackigt resultat, men vi sparde 500 kr och killarna tycker att jag klipper bäst i hela vida världen..så det så;))

Barnen har satt på sig sina nya armbandsklockor och varsitt halsband, bäddat skönt till Tuva i soffan, tyckt synd om Tuva för att hon inte får följa och pussat henne så de är fulla med katthår!!(längtar tills vår furminator från canis, som nu äntligen blivit beställd, kommer!)

Ömma avsked...tror nog att Tuva har det ganska skönt i soffhörnet när vi kommit iväg.

 Juni o Cola följer med till Säter och får ligga i hallen och gnaga på ben.

Så nu sticker vi och bränner av det sista julfirandet..

Ha en härlig em

/L

Av Löfgren - 28 december 2008 10:29

Idag drar vi  med ungar o hundar till min Pappa i Säter. Hoppas att tomten inte somnat ännu och att han hittar dit;)

Sedan är det bara att sikta frammåt...mot nyår..

Vad har ni för planer ni bloggläsare????

Patrik jobbar dygn då..och jag jobbar dygn dagen efter...så nyårshutten får vänta;)

Ganska högt upp på berget bor vi, så vi kan titta ut över stan och se mycket fyverkerier..utan att själva bidra till att skrämma fyverkerirädda djur och människor.

Jag är så glad att  Juni o Cola aldrig vart rädda för sådant.Synd om alla rädda vovvar ..



Kram/L

RÄTTELSE::!!! Ooopsansaa, jag jobbar ju inte alls dagen efter nyår!! Jamendåså..kanske jag ska fråga syrran om jag får komma med ungar o hundar och fira där då..kanske det blir en nyårshutt trots allt;)

Kram igen/L

Skapa flashcards