Juniocola

Alla inlägg den 26 december 2008

Av Löfgren - 26 december 2008 12:26





Idag har jag fortfarande inte alls lust att prata. Halsen gör ont:(:(

 Gustav följde med syrran hem igår och kommer inte hem förrens på söndag.Patrik jobbar

Små barnen får spela wii så att jag inte behöver tala så mycket, då sköter de sig själva, småpruttarna..Jag tror inte att de lider..

Nu har BÅDA hundarna diarre.. :(:(

Blue Star Club Dem & Spa Resort FFFF(fritidsresor!)




ag drömmer o en resa . Vi ska försöka åka i höst igen. Till "vårt" hotell.Här är några bilder från förra resan TRYCK. Helt underbart. Blir varm och känner mig avslappnad bara vid tanken:)

mmmm....solvarma, solkyssta  glada friska underbara barn, , solnedgång...pool, drinkar, bad, värme,buffe ...vattenmelon..kärlek..

(att jag är lite flygrädd förtränger jag just nu!! Syns på ett kort att jag är ganska ..spänd;))


Om man vill kan man också drömma sig bort till orsa, Sthlm,..hos delfinerna i kolmården eller varför inte ner i ett björnide!??? TRYCK..här finns webbkameror utsatta över hela sverige.

/L

Av Löfgren - 26 december 2008 03:03

Mitt i natten är det nu. Jag har så himla ont i halsen. Dricker lite Te.

Har nog vart i pulkabacken för mycket trots att förkylningen ej vart helt bra..Å nu gör det ONT! (men vi hade iallafall kul o  fick  fina bilder;)

Tur ändå att jag gick upp. Släppte ut Cola på baksidan och hon hade sprutdiarre..SÅÅ tur i oturen  att det inte hamnade inne..(haha, efter lite rundvandring o bloggvärlden kan jag konstatera att det är flera hundar som drabbats av denna åkomma såhär dan efter julafton....(läs dan efter grisöron, grisfötter,olika sortes tuggisar o sticks, diverse provsmak från julbord och älgkött;))

Tur att man har bloggen o skriva av sig lite i när man sitter uppe en natt ..

Och vad skönt ändå att jag jag var pigg på julafton, så att vi kunde njuta till MAX!

Ludde i nya flannelpjummen och  nya indianutstyrseln:)

Nu ska jag försöka sova lite igen.

/lotta


Ovido - Quiz & Flashcards