Juniocola

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Löfgren - 20 december 2008 16:09

Juni vill sjuunga en sak för er tryck här  .

Och om du vill göra så att din hund kan sjunga..kan du trycka här:)

/L

Av Löfgren - 20 december 2008 14:53

Snö i stora lass kommer det nu!! Det vräker ner.#3dagar till julafton. SÅ himla härligt:)

Barnen har vart och åkt pulka .

Hade picknick med sig, pepparkakor och juice.

Nu kommer de hem.

Glada.

Rödblommiga och vackra.

/L

Av Löfgren - 20 december 2008 08:42


 Först måste jag säga tack för alla fina kommentaren om filmen i gårdagens inlägg!!  Man blir så glad och ...ja, lite stolt över damerna (o husse;))här hemma, fast det var jag ju redan förståss;)

Och stolt, inte för att de kan tricks och så..när någon skriver att de blivit  inspererade att träna med sin hund!! DÅ blir jag stolt o glad!

Och så hoppas jag att de som tycker om lite hårdare tag, kanske ser hur kul det är att träna med en hund som VILL..inte pgr av att de kan få straff utan bara för att de VILL!!


I flera utav bloggarna jag läser , badas det hundar för brinnande livet nu inför jul . SÅ, vi vill ju inte bli beskyllda för att ha lorthundar....efter gårdagens sista träningspass och en långpromenad med Husse och Gustav i skogen, fick damerna Löfgren minsann sig en rengöring också!

Juni finner sig i badet utan protester, men hon ser ganska så lidande ut,.

En som däremot lääängtade tills hon fich hoppa i var Cola..(ses kika fram bakom husse) Hon stod och var beredd under hela Junis  dusch.


ÅÅÅ, Äntligen vart det Colas tur. Hon kan inte förstå alla vovvar som kallar detta "tortykammaren". Hon har värsta spa upplevelsen när hon tar sitt skönhetsbad:):) Hon var och tittade flera gånger under kvällen i badkaret om det möjligen kunde vankas lite bad igen;)

Sedan var det mys i soffan med en film som jag fick tips om i Camillas blogg om.Tack gumsan .Anger manegment..den var skitbra,REKOMMENDERAS!

/L

Ovido - Quiz & Flashcards