Juniocola

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Löfgren - 18 december 2008 12:54

Stackars lilla Cola. Idag var hon jätteduktig att träna..lagom taggad;) men ibland tar hon i från tårna och då blir det lite obalans*ler*..och matte o husse bara skrattar :(

Hon gjorde inte ialla sig utan fortsatte som vanligt sedan ;)

Idag vill inte Cola träna ute, tyckte inte om att sätta sig i PLASKSLASKET som tyvärr är ute idag.

Här e Cola, som förövrigt blir 7 månader på söndag!

/L

Av Löfgren - 18 december 2008 10:40

Nu har det kommit något nytt på nätet. Man kan kolla var en mobiltelefon befinner sig!!

Är sambon var han säger att han är??

Är den sjukskrivna anställda verkligen hemma i sängen??

Vet du vart din man är nu?? Testa om du törs;)

HÄR


/L (som nog behöver få bli frisk snart och sluta överösa bloggen med dryyga inlägg;))

Av Löfgren - 18 december 2008 10:32

När jag gick en kurs i hundpsykologi, förklarade instruktören att ett bra sätt att testa en hunds psyke var att ramla omkull och spela skadad.

En hund med dåligt temperament skulle försöka bita sin husse, medan en bra hund skulle slicka honom i ansiktet eller visa sig orolig.

En kväll när jag satt i vardagsrummet och åt pizza, bestämde jag mig för att testa hans teori på mina egna två hundar. jag reste mig upp, satte handen för bröstet, gav till ett skrik och sjönk ihop på golvet. Hundarna tittade på mig, kastade en blick på varandra och rusade sedan raka vägen till soffbordet och slukade min pizza.

dagens skratt 2..

Bonden och hans hund satt och tittade på en cowboyfilm, när bonden plötsligt säger till sin hund:

- Kolla vilken knäppis, cowboyen pratar med sin häst

/L

Av Löfgren - 18 december 2008 09:36

ÅÅ, varje morgon tittar Alfred i Pinnburen och hoppas på småttingpinnar..besvikelsen är stor, när det inte blivit några under natten..Det ligger några ägg där och skammlar..men jag tycker de legat läänge...borde väl inte va så lång"ruvtid" på en pinne.?? ve och fasa..det kanske inte blir några bebisar, då är det en liten herre som kommer bli mycket besviken  :(


Ni som nyligen börjat läsa bloggen kan läsa ett "reportage"om det fruktansvärda drama som utspelade sig i Alfreds rum , en dag i september.


.HÄR!!

.

Alred och herr(???) pinne

Av Löfgren - 18 december 2008 08:00

weeee, Juniocola har fått inte bara en ..utan 2 utmärkelser ;)

Tack Molle och Anna med flock





Jag ger den härmed till ALLA bloggar som vi brukar kommentera i..eftersom vi bara läser de superduperbraiga bloggarna ;)

award_23698749_237111381


Motiveringen är:

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse…



Ovido - Quiz & Flashcards