Juniocola

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Löfgren - 16 december 2008 18:39


Nyss hemkommna från Luciatåg med Alfreds klass!De är ju helt ljuvliga att se på 1akladdarna;)  SÅ vackert de sjöng. sedan hade klassen bakat lussekatter och pepparkakor. MYSIGT! Jag är så glad att jag är mamma och får vara med om dessa stunder.


Jodå..det vart hundträning...idag liksom alla andra dagar.

 Lite irreterande att träna på vägen, för även om det inte är mycket trafik, så kommer det ju en då och då. Men, det verkar som om det börjar töa lite och då blir våran fotbollsplan snart träningsbar...alltid något gott som kommer ur töväder..

Jag hastade ut och knäppte något " Cola in action" kort. Meen, kände mig inte direkt på topp...så jag drog mig innåt ganska snart igen .

Här är alltså några träningsbilder från idag. Svårt att ta några nya varianter av träningsbilder. Som tur är växer ju Cola..så hon blir iallafall större och större...och sedan är det ju gräs ibland...och snö ibland..regn brukar det inte vara på våra filmer, för då tränar vi inne istället ;)

Tränade på fritt följ...och det gick..sådär..mycket att titta på här utanför, men lyckades ta 2 kort där hon ser duktig ut iallafall ;)

Leka lite måste  man ju också göra!!

 Håller på att fixa en liten film , men måste sätta "some music" på den,

 för att dölja det faktum, att jag fick vråla-AAAKTA BILEEN!! ..mitt i alltihop..tänkte bespara er det ;)

/L


Av Löfgren - 16 december 2008 09:16

Japp, jag klarade besiktningen utan anmärkning..så nu behövde jag faktiskt inte gå dit på ett helt år. sköönt!

Näpp, nu ska vi försöka få fart på de här damerna


 


så vi har nåt att blogga om ikväll ;)

/L

Av Löfgren - 16 december 2008 07:08

Nu har jag tagit mig ett bad för jag skall på min halvårliga besiktning hos Rematologen:(

Usch, svettig, feber och sjuuk, men jag måste åka , för jag har avbokat o ändrat tider "hurmycketsomhelst"..lite otäckt när de ska klämma o känna när man är svettig o frossig ..av en hurtig, smal, och garanterat svettfri läkare..eller var det en fördom!?

Appropå fördomar...kolla in BJÖRN

Hundträning utomhus blir det senare idag..jag kanske kan filma från altan med mina rosa raggsockor på ;).

Ha en härlig dag!!

/L


Ovido - Quiz & Flashcards