Juniocola

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Löfgren - 10 december 2008 20:25

Bla. Tränat hundar...kommer en liten Cola- film imorgon...det går frammåt med apporteringen :)


 

Idag var det kallt-tycker vi...-5..

Sedan har killarna byggt på sin snöborg...

och så har de ritat julkort



konsentration...

/L


Av Löfgren - 10 december 2008 14:52

Juni rör sig lite framåt på sitt från stå. Jag tänkte ta tag i det nu igen. Har aldrig kört det fullt ut, det har alltid varit någon tävling på gång och då har jag köpt dom centimetrar hon flyttat fram. Min tanke är att Juni ska backa, inte så långt, kanske två meter. Sen ska jag öka avståndet mellan mig och Juni innan hon backar. När vi har kommit upp i tio meter mellan mig och Juni så tänker jag plocka fram sittet. Jag skriver mer om det när vi har kommit dit./P

Av Löfgren - 10 december 2008 10:56

Nu ni, är jag långledig;) ..det är ju lite att fixa med ändå..julfester på dagis/skola x 3!! Julbord med jobb, presentköp, matfixning och planering inför julenI LOVE IT!!

Vi sticker till min syrra på julafton i år. Firar där med släkt, hundar, ungar . Åh, det ska bli så härligt.

 Här kommer lite julstämning ;)Håll till goda med en liten del av familjen Löfgren..

Visst e de goa, mitt lilla gäng. Gustav 12 år är också så go, men han hade avvikit från fotosectionen när vi knäppte detta. . Inte lätt som ni vet att få med alla, få kläderna sitta rätt...se till att ingen backar in i granen..inget bänk i någons ögon.mm.mm.Gustav tröttnade ganska snabbt och stegade med bestämda steg upp för trappan...mot sitt rum...och TV-spel...Nu har även vi gett upp för denna gång, får nog ta ett utomhus...eller redigera lite i fotoshop..för

Cola har INTE lysande ögon på riktigt...och Tuva har faktiskt riktigt fina blå ögon...

/L

Ovido - Quiz & Flashcards