Juniocola

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Löfgren - 9 december 2008 06:34

Isch, va jag är trött. Uppe med(före??) tuppen och bälgar i mig kaffe. Klockan 07.00 väcker jag mina troll och det är skönt att få ta det lite lugnt innan.

Kunde inte somna igår kväll. Vände vred o trodde jag skulle bli sjuk...men nu när jag vaknade så mådde jag bra igen..så det är väl bara att åka och jobba då ;))

Igår hade vi en härlig em.

 

Lite tv efter en jobbig skol/dagisdag..:)

 

Först var vi ut och barnen lekte i snön.


När de kom in frös de lite  så vi tappade i ett varmt bad. Medans vattnet fylldes på vart det kroppsmålning, de tycker det är kul att måla sig med sina tvålkritor :)


Först får Alfred sig en dusch

 

sedan får Cola sig en dusch. Hon skulle nog väldigt gärna hoppa i :)

Nää, nu måste jag väcka kidsen och bege mig till jobbet.

Hörs på ons fm :)

/L

Ovido - Quiz & Flashcards