Juniocola

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Löfgren - 8 december 2008 18:24

Min finaste träningsvideo kommer här. Juni tränar med Ludde 5 år.

Jag tycker om hundar. Gärna då någolunda  harmoniska och lydiga . Tror att det blir roligare för både människan o hunden att leva tillsammans då.

 Kul också när barnen fungerar med hunden och att hunden respekterar o gillar  barnen.Känns ju ganska viktigt för oss...

 Juni tycker om att träna med barnen. Kanske blir det inte alltid riktigt rätt, men de har trevligt tillsammans och det är ju det allt handlar om :)


 Förut så tyckte vi att det var dumt när barnen tränade hund i vissa moment..tänkte att det skulle bli förstört..eller att hunden skulle bli förvirrad.

Nu har vi sett att hundarna är smartare än vi tror. Juni märker såklart skillnad på vem som tränar...och hund o barn har mycket utbyte av varandra:)

/L

/L

Av Löfgren - 8 december 2008 11:19

 


8 dec

27 aug

/L

Av Löfgren - 8 december 2008 10:50

Har just kommit hem efter ett dygn på jobbet!  För de flesta (alla!)är det måndag idag...och det är det ju såklart för mig med, men det känns som helg.

 Har det väldigt lugnt här på fm, ska gå och hämta mina pojkar på dagis/skola vid 14.00, och jag ska inte göra någon nytta alls innan dess!!! Jobbar dygn imorgon också..sedan blir det långledigt ...jag kan vara nyttig då!:)

Snön fullkommligt vräker ner. Har snöat i flera dagar nu. SÅ vackert.

 Cola njuter o myser i snön.

 

Men matte...kom igen o lek då!

Hihi...de här damerna myser lite i mysburen istället..SMART!



Ovido - Quiz & Flashcards